|
Тема |
Re: Подвеждане в магазин на Vivacom [re: pantzer] |
|
Автор |
JoroH (ВРИД) |
|
Публикувано | 08.07.11 01:12 |
|
|
Мисля, че договор, в който не е ясно записано кое колко струва и кое ще плащам и кое не, е атакуем.
Не ми е за 3-те лева месечно, а ме дразни, че някой ме прави на будала. Сега чакам отговор до три работни дни и ако не ми прекратят тази екстра, подавам оплакване в Комисията за защита на потребителя.
Според мен в един договор трябва да фигурира цена, иначе за какво се договарям?
Трябва и ясно да е посочено кое какво е. Допълнителната ми платена екстра е написана в графа: "пакети/отстъпки", аз откъде да знам какво е това - отстъпка ли е, пакет ли е, плаща ли се?
Ако двете инстанции не проработят, ще потърся медии, може и съд.
|
| |
|
|
|