|
|
| Тема |
Re: Аз не се сърдя на БТК, нито пък [re: Cтepн™] |
|
| Автор |
Stefan Pan (М&М) |
|
| Публикувано | 14.03.11 22:19 |
|
|
|
на Виваком (няма вече БТК).
Понеже се разказват разни случаи тук как БТК мародерства клиентите си с нелоялни практики при дистанционно сключване на договори, умишлено повдигам този въпрос, за да се изясни какво е действително положението. Колко са измамените? Нека да видим тук.
Ето, аз давам със себе си обратния пример.
Пак се поентвам, но това е темата:
Удължих си договора с една година САМО по телефона, САМО в един разговор със служител от колцентъра още през 2007. Обещаха ми бонуса за това, аз се съгласих и този бонус го получавам и до днес, макар че срока, заради който го получих, е изтекъл преди близо 3 години. Нямаше провокации, нямаше шикалкавене с цел да бъда заблуден...
След като изтече въпросното продължение, почнаха отново да ме офертират от време на време по телефона. Ако..., то... Не, благодаря, казвам. Ок, казват те. И така. Никаква измама, никаква нелоялна практика. Не преразказвам прочетено из форуми и медии. Разказвам ЛИЧНИЯ си опит.
Нека да обсъждаме такива реални случаи - примери за лоялна и нелоялна практика при дистанционното сключване на договори. Мисля, че би било полезно. Спомням си, че когато въведоха услугата "презареди предплатена от карта на договор" имаше едно двойно отчитене на ДДС, което на практика ограбваше клиентите. Вдигнахме врява тук и, ясно, че едва ли точно заради тая врява, но след няма и месец тая бъгавица (съзнателна или не) беше поправена. Но нека да посочваме реални случаи и да бъдем почтени с включванията си по темата.
Бира, кво стана с тъста ти - заробиха ли го с 99-годишен договор от туй, че булката чула оферта по телефона?
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
| |
|
|
|