|
Тема |
Re: Законите на България валидни ли са за [re: нaблюдaвaщ] |
|
Автор |
bira_more (бира) |
|
Публикувано | 24.11.10 12:19 |
|
|
Продавачките са длъжни при покупка на ваучер за предплатена карта да ти предложат да преминеш на абонаментен план.
Единствената причина която аз виждам за такова задължение е материална облага за Виваком. Може да има и други причини, но аз такива не виждам. Може да ми отвориш очите.
Добре - длъжни са да ми предложат, а длъжни ли са да лъжат?
Когато аз твърдя че като клиент на предплатена услуга има договор между мен и Виваком (ти категорично не взимаш отношение - има или няма договор), а те ми отговарят че договор няма - това според мен е лъжа. Когато продавачката ми казва - няма договор, това са глупости, само вие смятате че има договор - това за мен е лъжа.
Когато аз спомена общите условия - а тя ми каже - какви общи условия - това за мен е лъжа.
Когато я питам - като няма договор - мога ли да препродавам минути и да терминирам трафик, без допълнителнение към несъществуващия според нея договор - тя прави и невъзможното да отклони дискусията.
Е - има ли договор между мен като клиент на Виваком, или няма?
През 2000 година имах дребен спор с Орбител. Бях много нещастен защото за да ползвам картата им (за достъп до Интернет през телефон), ме накараха да си въведя ЕГНто. А когато я купувах - никой нищо не мяцна за съществуване на някакви допълнителни условия за ползване на картата.
Е - проведохме дълга дискусия, по мейл. Там научих че всяка покупка е договор. Ама продавача е ДЛЪЖЕН да информира клиента за всички условия за ползване на стоката/услугата преди покупката. Стигнахме и до пресата. Където макар и с половин уста признаха някакви основания за моето оплакване.
Та се чудя дали пак ще трябва да се стига до пресата за да признаят Виваком че има договор между тях и техните клиенти на предплатените им услуги.
Bеer? Mоre?
|
| |
|
|
|