|
|
| Тема |
Re: Ограничения в избора на план [re: Chefo77] |
|
| Автор |
Chefo77 (непознат
) |
|
| Публикувано | 01.11.10 23:44 |
|
|
|
Така ...
Сагата продължава.
Днес моята мила майчица отива в офис на Виваком, за да смени плана. Оказва се, обаче, че ... картите НЕ СА на нейно име вече, а на името на някаква фирма! И за да бъде сменен плана, бил необходим БУЛСТАТ-а на фирмата на някакво листче (буквално е предадено).
Прегледах договора между майка ми и Виваком. Всъщност - такъв НЯМА. Има молба за пренос на трите номера на план Profi80. Има Образец 1А на договор, в който майка ми е посочена само като лице за контакт!
Няма ДОГОВОР в смисъла, в който имаме с Глобул и имахме с Мтел. Няма общи условия, няма права и задължения на двете страни, няма описание на тарифния план ...
Има ли във Виваком такава практика - да използват фирми като посредници и договори да бъдат сключвани между посредника и клиента?
И още нещо - ако достигна кредитния лимит и изхвърля картата, след като сме само лице за контакт ... може ли някой да ни пипне за нещо, след като картата не е на наше име? Проверих на 123, така е ...
| |
| |
|
|
|