|
|
| Тема |
Re: Ограничения в избора на план [re: Chefo77] |
|
| Автор |
StefanPan (М&М) |
|
| Публикувано | 31.10.10 02:22 |
|
|
|
Изненадан съм.
Относно планове и преподписване съм стъпвал в магазин 2 пъти - при началното подписване на договора и при последното преподписване, за да си взема телефона на изплащане.
Първото преподписване за една година направих по телефона. Тогава получих 20 минути в мрежата на Вивател. Които си ми вървят и до този момент.
Няколко месеца по-късно преминах на друг план. По телефона.
Добавих си пакет Фаворити+. Пак по телефона.
Сменях номера във Фаворити. Все по телефона.
Преди година си активирах допълнителен пакет за мобилен нет. По телефона.
Пак по телефона го деактивирах след като спря да ми бъде нужен.
Преди месец отново си активирах допълнителен нет. По телефона. И пак по телефона ще го деактивирам след месец.
На два пъти заявявах желание за увеличение на кредитния лимит. По телефона. И двата пъти желанието ми беше удовлетворено без проблем. С тази разлика, че специално промяна на лимита става само в работни дни, защото с този въпрос се занимават служители от Кредитни лимити и плащания.
По телефона си деактивирах електронната фактура и се върнах на хартиена. Безплатно...
За това съм учуден от това, което ми казваш. Да не би за бизнес плановете да има малко по-специални изисквания.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
| |
|
|
|