|
|
| Тема |
Re: "рожбите" на баба БТК [re: 5rov] |
|
| Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
|
| Публикувано | 26.09.10 11:52 |
|
|
|
Основната трудност при преносимостта е точно оковаването с автоматично подновяеми договори. Има хора, които искат да се пренесат, но настоящият им оператор казва "ОК, но си платете таксите до края на подписания и от Вас договор". Това е истинската причина за спъване на процеса, не блудкавите "няма го човека", "нямаме заявления/бланки" и т.н. лесно преодолими бля-бля.
А не съм чул КРС, КЗК или който и да е да е направил нещо за спиране на тази суперпорочна практика за авт. подновяване. Така че и да идеш във Вива и поискаш да си пренесеш номера, то дължимите до края на договора с МТел такси са си изискуеми. Освен, ако приемащият оператор се съгласи да ги плати вместо теб...в името на клиента, ама се съмнявам. Или пък от своя страна те закрепости с нов договор (плащам на досегашния ти оператор дължимите от теб 7 такси, но ми ставаш клиент за 2-3 год.).
Не нам какво точно ще се промени с новия регламент (от 6 октомври ли влизаше?), но за мен най-пазарният подход е операторите да спрат с автоматичното подновяване. ОК, предлагат отстъпки, по-евтини апарати, някакви благинки, но срещу 12-мес. договор или пък повече отстъпки срещу 24-мес.; направили са си сметката, че така ще избият отстъпките, ти се съгласяваш и се договаряте. Дотук е съвсем нормално. Но след този период, когато вече е пито-платено не трябва да има авт. продължаване, а ново договаряне, ако клиентът е доволен и иска да продължи. Или пък минаване на някакъв непромоционален план, но безсрочен - нека клиентът реши какво да прави - продължаване на договора, друг план, портиране, отказване.
| |
| |
|
|
|