|
Тема |
Е това не го очаквах... |
|
Автор |
zele zele (непознат
) |
|
Публикувано | 30.06.10 18:22 |
|
|
Все съм чувал Виваком да правят проблеми с преносимостта като искаш да си ходиш. Ама да ме правят на маймуна - като им идвам на крака да си прехвърля глобулските номера на фирмата при тях - след няколко подробни срещи и разговора за услугата им (Trio Biz) и след като по техни инструкции прекратих договора с Глобул и си извадих сертификат за пренасяне и вече почнаха да ми полълват данните в компютъра.
Услугата важала само за нови номера, не можело да пренеса старите - дори ако са Вивакомски. Но като им поискам да ми покажат къде е написано това - настава пълно объркване:
1. Първо проблема е бил технически и новия им софтуер от оня ден не приема преносимост за услугата Trio Biz
2. После - било го пишело в общия договор за услугата от техния сайт. Което не е вярно.
3. И накрая - това е „конфиденциална информация“ на Виваком и мога да я получа в писмен вид само от техния търговски преставител. И въпросния представител и управителя на клона категорично отричат да знаят за такъв документ.
И във всичките им реклами за Trio Biz - черно на бяло си пише - „услугите са за нови и настоящи бизнес клиенти“.
Междувременно договора с Глобул ми изтече - чудя се как още не са ни спрели телефоните и по каква тарифа говорим, аз утре трябва да заминавам в чужбина и представа си нямам какво ще става с роуминга и т.н.
Пълна гавра .
|
| |
|
|
|