|
Тема |
Re: Виваком с награда "Остап Бендер" [re: CarminaGreen] |
|
Автор |
Elura (непознат
) |
|
Публикувано | 03.06.10 14:02 |
|
|
CarminaGreen, прогнозирам доста проблеми при прекратяването на договора. февруари т.г. се занимавах точно с такова прекратяване на план Хармония с успещен изход все пак. Бъди внимателна и упорита, чети и запетайките.
Въобще всички тези ситуации, които се описват във форума, говорят за доста сериозно противоправно поведение от страна на мобилните оператори, не само на Вивател.
Има един много груб момент при всички оператори - клаузите за съгласие за обработване на лични данни и тези, за автоматичното продължаване на договорите за нов едно/двугодишен срок и практическата невъзможност да договаряш други условия и липсата на оператор, предлагаш други такива условия или възможност за договаряне, според мене представляват злоупотреба с господстващо положение и е основание за подаване на сигнали в този смисъл до КЗК и нейната намеса.
Ето и някои други дребни насоки за размисъл:
ОБЩИ УСЛОВИЯ
за уреждане на взаимоотношенията между “БТК” AД и абонатите и
потребителите на електронни съобщителни услуги, предоставяни чрез обществената
електронна съобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM и по стандарт UMTS
(“Общи условия“)
98. БТК не носи отговорност за причинени вреди, когато те не са пряка и непосредствена последица от нейно виновно неизпълнение на задължения. (има ли виновно неизпълнение на БТК при краденето на кабели? Има - не са предприели необходимите мерки за опазване на съоръженията си и изпълнение на договора. Това не е форсмажор, каквото е например една прирадна стихия, която не може да бъде предвидена)
128. Адресираните до БТК жалби, молби и предложения се разглеждат и решават от БТК не по-късно от един месец от получаването им, като жалбоподателят се информира писмено за резултата. (И при другите МО срокът е същия)
140.13 Тези изменения на Общите условия ще се прилагат и по отношение на съществуващите абонати и крайни потребители, които към датата на влизане в сила използват услугите на БТК.
140.14 В рамките на 30 дни, след влизането на измененията в сила, всички абонати, които не са съгласни с тях, имат право да поискат прекратяване на договора като подадат 7 дневно писмено предизвестие до БТК, във всеки от центровете за продажби на БТК. Ако такова заявление не бъде подадено в посочения срок се счита, че абонатите/потребителите са приели направените изменения.
(Разгледах ги по диагонал, но не виждам дата на обявяване/влизане в сила)
П.С. Ето и нагледен пример за подвеждаща реклама:
25 часа за разговори на месец към всички оператори в страната
25 МB безплатен трафик за сърфиране в интернет през мобилен телефон.
Най-ниска цена от 0.25лв/мин. за разговори към други мобилни оператори
Цена: 20.00 лв на месец с ДДС
Характеристики
375 + 375* включени минути към фиксирани оператори на месец
300 + 300* включени минути към мобилната мрежа на VIVACOM
75 + 75* включени минути към други мобилни оператори в страната
25 MB трафик на данни на месец
.........................
*Удвоените включени минути по дестинации са валидни за първите 2/6 месеца съответно при сключване на 12/24 месечен договор.
Т.е. половината от тези 25 часа са ПРОМО! и важат само за 2/6 месеца.
675 от минутите в пакета са към Виваком основно (мобилна мрежа и фиксирани) и остават 75 минути към останалите мобилни оператори (след промо срока, но рекламата е "25 часа за разговори на месец към всички оператори в страната"Редактирано от Elura на 03.06.10 14:26.
|
| |
|
|
|