|
Тема |
Лимит |
|
Автор |
Бepeзka! () |
|
Публикувано | 20.07.09 17:14 |
|
|
Защо клиентите да не могат да искат ограничаване на разговорите до определен от тях самите лимит?
Имам вивателска карта, която е у сина ми. Планът е "Хармония", т.е. обвързана е с интернет. Та детето ми е навъртяло сметка от 73 лв. Поисках да му ограничат разговорите до определен лимит, но ми отговориха, че аз не мога сама да определям този лимит. Само компанията можела! И в офиса ходих, и на 123 звънях. Не може и толкоз!
И сега какво да правя? Ако не платя сметката, ще ми резнат и интернета... Пък и ми е ясно, че компанията не е виновна.
Ама това ми прилича на изнудване. Аз не мога да упражнявам постоянен контрол върху тийнейджъра си. А явно и той не може да си контролира разговорите. Много просто би било, ако можеше да му се изключат изходящите повиквания след като е навъртял разговори за 20 лв, примерно.
И да помоля нещо - ако някой има излишна предплатена карта... искам я. От Пловдив съм.
|
| |
|
|
|