|
Тема |
Компанията вивател-бтк действа безотговорно |
|
Автор |
astra7 (special agent) |
|
Публикувано | 23.01.09 18:10 |
|
|
Относно:Ваша потребителска жалба с вх.****** за сключен договор с „БТК Мобайл” ЕООД за мобилен интернет.
Уважаеми г-н ******,
След като се запознах с изложените в жалбата Ви факти и твърдения, възложих извършване на проверка в обекта на „БТК Мобайл” ЕООД разположен в магазин Кауфланд на ул. ******
При проверката се констатира, че търговеца не е регистрирал рекламацията за извършената от него услуга.
До момента на проверката търговеца не беше излязъл и със становище по предявената рекламация.
Към момента на отпечатване на настоящия отговор „БТК Мобайл” ЕООД не е изпратило упълномощено лице за приключване на проверката и евентуално обсъждане на Вашия казус.
За констатираните нарушения на „БТК Мобайл” ЕООД ще бъде съставен Акт за установяване на административно нарушение.
След окончателното приключване на проверката ще Ви бъдат съобщени и окончателните резултати за това, доколко могат да бъдат изпълнени Вашите желания на E-mail адреса Ви.
Уведомявам ви, че съгласно чл. 129 от Закон за защита на потребителите предявяването на рекламация пред търговеца не е пречка за предявяване на иск в съда.
С уважение:
******
******
|
| |
|
|
|