Аз между операторите сравнявам само цени и минути, не сравнявам обхват.
Защото не виждам смисъл. На различни места, различните оператори нямат обхват. Факт е, че Вивател работят по въпроса с оправянето на техния и щом техните критични райони намаляват, мога да си позволя да кажа, че всичко е о.к.
По-жалкото е, че оператори, които са от доста години на нашия пазар, не го правят. Хората в селата не са никак за пренебрегване. Идва скоро един младеж от село Ботево (край Варна) и казва - искам карта и телефон на Вивател, защото там Глобул и Мтел нямат никакъв обхват, а аз няма как да говоря с майка ми.
Мисля, че в това отношение Вивател добре се ориентират с обхвата. Хората, дори и да работят в града, децата им да учат в града, да излизат в града, сякаш предпочитат по-безлюдни места за живеене, по-спокойни. Града уморява.
Не искам да кажа нищо лошо за колегите, защото ядем от една и съща баница, но лежейки на стари лаври, ежедневно губят клиенти... А доверието на клиента се печели трудно - не само качествена услуга е необходима, Морфи, но и добро обслужване - не само за солидни хора, с добри професии, които си купуват скъпи телефони и устройства, които правят големи сметки, защото не само те са клиенти, а всички.
В тази посока, да ти разкажа на теб специално една случка ... Колегите от Германос пращат клиентка при нас, за разкодиране на телефона, защото картата и изведнъж спира да работи на нейния телефон и те и казват, че телефона е кодиран. Елементарната логика - от кога телефоните се кодират ей-така, случайно и между другото? Идва при нас една притеснителна женичка на средна възраст, иска да си остави апарата за софтуер. Само че колежката, която я обслужва, нали е чапата, пробва и телефона с друга карта на Глобул и вижда, че телефона работи. После с карта на Мтел - пак работи. После с карта на Вивател - пак работи. Установяваме, че липсва проблем в телефона и почваме да сменяме апаратите с нейната карта - при всички не работи. Пращаме клиентката в Германос да и сменят чипа. Връща се жената при нас и казва - ами те не могат, защото нямат клиентския ми код. Колежката се чува с оператор, казва телефонния номер на клиентката, която обслужваме, кават и клиетснкия код, връща се в Германос и им вдига луда аларма. И колегите я питат - а, ама вие от къде го имате този код? от къде го разбрахте? ...
Елементарно, Уотсън. Хората като тая женичка какво правят в случая? Разхождат се от магазин в магазин и се чудят как да си решат проблема.
Какво спечелихме ние и по-специално колежката от тая работа? Нищо!
Сервиза ни изгуби 20 лева от мнимо разкодиране, примерно, отделно, че колежката нямаше какво да спечели в случая, но изпратихме една жена, която ще може да продължи да си ползва картата на Глобул.
|