|
Тема |
Re: Проблем с вивател [re: slan4ogled] |
|
Автор | Mинaвaщ (Нерегистриран) | |
Публикувано | 04.12.07 12:24 |
|
|
"А за Pegas: до сега съм имала договори с вси4ки оператори,но такова 4удо не е било!!!"
"Такова чудо" при другите оператори не е било при теб май само. Айде да не ти разправям за перипетиите, които имах с LOOP-договора (M-Tel). Да не мислиш, че на мен някой ми каза, че договора щял се удължи автоматично след като срока изтече и при условие, че не се обадя изрично да ми го прекратят??? Добре, че има източници от които да го науча, за да взема мерки навреме. И не стига това, ами 1 месец преди изтичането на договора (и след подаване на молба за прекратяването му, когато изтече срока), ме увериха, че всичко е наред. Мина се 1 месец след изтичане срока на договора - и оп - получавам фактура за предходният месец - все едно въобще не ми е прекратен договора, а си продължава. Да не ти казвам колко обаждания имах към *88 и колко време съм изгубил в глупости - с цялата си наглост ме караха да плащам тази новополучена фактура - да плащам нещо, което въобще не съм ползвал (защото системата така го била отчела?! - мен какво ме бърка каква им е системата и как отчита нещата???) - на фактурата имаше само таксата, без никакви разговори, защото реално картата беше спряна веднага след като изтече срока на договора. Е как така хем картата ми е спряна, поради изтекъл срок на договора, хем имам фактура за период след като е спряна картата???!!! Накрая, след неколкократно обясняване на ситуацията, оправиха всичко, платиха фактурата "служебно" и кандисаха, ама загубеното време и нерви на мен никой не ми ги плати, нали?
Така, че каквито и да са Вивател в това отношение, другите оператори са същият дол дренки, дори и по-зле!
|
| |
|
|
|