|
Тема |
Re: две години от старта на vivatel [re: KlD] |
|
Автор | Nistell (Нерегистриран) | |
Публикувано | 09.11.07 21:37 |
|
|
Абсолютно не е същото .. клиент съм и на МТел и имаше някои по специфични ситуациии,които бяха разрешени много квалитетно.Докато от консултантите в 2Ве и Джеф бих казал,че съм информиран доста по-добре.
Няколко пъти ми се е случвало по информация на 123 след като разбира се оператора не беше наясно за това което питах и провери в техническия им отдел и ми потвърди да ходя в магазин на Джеф и да ме връщат.
В 2Ве след изрична моя молба да ми се смени акаунт мениджъра от Джеф на 2Ве консултанката доста продължително време се отпитваше да ме откаже и накрая успя като ми каза каква е процедурата и че аз трябва да загубя страшно много време покрай бюрокрацията им а не те сами да задвижат нещата.
С други думи искам да съм клиент на Вивател а не на Джеф или 2Ве.
|
| |
|
|
|