|
Тема |
Re: NMT 450i? [re: Cтaниcлaв!] |
|
Автор |
JoroH (ВРИД) |
|
Публикувано | 05.10.06 15:07 |
|
|
За човек, който не е имал мобифон е трудно да се обясни какво толкова привлекателно има в това, но факт е че потребители още има и те все още са десетки хиляди.
Тук въпросът е принципен - лоялността към клиентите. Дори и да се закрие въпросната мрежа, клиентите имат правото да бъдат информирани за това, а не просто един ден неочаквано да се окажат без мрежа, и имат право докрай да получават нормално обслужване. Идеята за протестни писма и имейли е добра. Ако ви е трудно да измислите текст - предлагам ви един, който може да ползвате. Изпратете го на hq@btc.bg
Уважаеми господа от БТК,
Като клиент на Мобиком - компания, която е част от вашата структура, аз от известно време съм лишен от възможността да презареждам сметката си с ваучери за предплатенета услуга "Мобилик". Ако смятате да спрете аналоговата мобилна мрежа, считам че имам правото като Ваш клиент да бъда навременно информиран за това и до последния ден, в който мрежата работи, да се възползвам от необходимото обслужване.
Ако желаете да имате репутация на лоялна към клиентите си компания, би следвало да вземете мерки поне във всички центрове на БТК да бъдат достъпни за продажба карти за услугата "Мобилик".
В противен случай, ще е трудно да убедите обществото във Вашата лоялност, имайки предвид отношението ви към последните клиенти на Мобиком.
Редактирано от JoroH на 05.10.06 16:21.
|
| |
|
|
|