|
Тема |
Special Access Program(SAP) |
|
Автор |
FileO99 (оперативная ) |
|
Публикувано | 12.04.07 21:20 |
|
|
През 80те години на 20 век в Америка започва проектирането и строежът на нов ултра-модерен разузнавателен самолет приемник на знаменитият SR-71 BlackBird прочул се със своите 3700 км/час на таван над 30 000 метра. Проектът е финансиран със специален черен бюджет на ЦРУ като през 1987ма година е внесена значителна финансова инжекция в разработката му на стойност милиарди и милиарди долари като до този момент 1987ма година в акаунтът са внесени около 1,5 билиона долара. Аврора се разработва на практика по същият начин както SR-71 през 50те години в пълна секретност финансиран от черна извънбюджетна каса на американското разузнаване. Опитите за домогване на тясно специализирина техническа информация в пълни детайли относно тази ултра-модерна американска машина досега винаги са удряли на камък независимо от многобройните му наблюдения от различни по квалификация наблюдатели в различни точки на света. Така например през август 1989та година инженерът Крис Гибсън, който работи на нефтена платформа в Северно море наблюдава триъгълен самолет експортиран от конвенционални изтребители. Самолетът вероятно е разработван в свръхсекретната американска база АРЕА 51 намираща се в щатът Невада като проектът е известен като Special Access Program(SAP). Логична е разработката му предвид свалянето от въоръжение на SR-71 през 1990та година.
Хиперзвуковият самолет притежава нова революционна двигателна система в авиационното строене, която представлява пулсиращи със серия взривове двигатели или просто усъвършенствани пулсиращи двигатели като първите такива са използвани при немската ракета ФАУ-1 през 40те години на 20 век. Машината е в състояние да развие скорост от 6-7 маха на височина 40 километра и е практически недостижима за кой е да зенитно-ракетен комплекс по света. Като вероятно гориво специалистите се спират на експлозивната комбинация между methanol и hydrogen. Базовите му разработки на Локхийд и Боинг от 1990та година имат следните спецификации:за Локхийд дължина 30 метра, широчина 13,6 метра, 32,5 тона празен. За Боинг дължина 26 метра, ширина 14,7 метра, 19,3 тона празен. Втората разработка на Боинг от същата година има следните характеристики: дължина 42,7 метра, ширина 13,5 метра, маса неизвестна. Сегашните разработки вероятно са много по-напреднали в технологическо отношение.
Самолетът е наблюдаван многократно предимно над Америка като остава специфична насечена следа в небето и издава много особен тракащ звук. Лети с огромна ъглова скорост и поради тази причина представлява особена трудност да бъде заснеман от случайни свидетели. Тази снимка e на следата оставяна от самолета и вероятна е автентична. Можете да намерите друга такава на самата машина на адрес на линкът даден най-долу(първата в ляво).
Редактирано от FileO99 на 12.04.07 21:28.
|
| |
|
|
|