|
Тема |
За ЮАР сте в неведение [re: geri®] |
|
Автор |
File99 (Оперативна 1ца) |
|
Публикувано | 30.04.04 11:16 |
|
|
Държавата ЮАР представлява твърде особен случай на международното право. Първо тя е на второ място в света по търговия със скъпоценни камъни след СССР и въпреки коренно противоположните им политически устройства, двете държави са развивали търговски взаимоотношения в тази област. Единствен Уилям Кейси в една от визитите си успява частично да наруши двустранното разбирателство в рамките на мероприятията по подриване на съветската икономика през 80те години. Второ до осемдесет и някоя година в ЮАР действаше системата на апартейдът, които беше наложен от белият човек с цел поддържане на редът и недопускане нисшите слабоцивилизовани етноси до държавното управление. Нищо чудно с оглед крайнодясното расистко политическо устройство и доходите покрай търговията със скъпоценни камъни, от които нищо не се заделя за социалната сфера, правителството на ЮАР само да е разработило въпросният експериментален лазер, след като до колкото знам сами признаха за създаването на 6-8 атомни бомби, които в интерес на международната сигурност били разглобили(инф.печат, медии). Разработката на боен лазер и корпускулярен лъч способен да свали самолет стои на по-високо технологическо равнище от направата на атомна бомба, но не води до усложнения в международните отношения, защото не се класифицира като оръжие за масово поразяване по съответните конвенции.
Въпроса за нарушение на аеродинамиката на самолет, особено при свръхзвуков полет е изключително сложен. Най-малкото при скорост над 1 мах силата на съпротивлението, което натоварва конструкцията престава да е пропорционална на квадрата на скоростта и започва да расте по-бързо. Главната причина за съпротивлението при свръхзвукова скорост вече на се вихрите, а ударната вълна, която се образува от тялото движещо се със свръхзвукова скорост. А Мираж”2000” има един двигател с тяга 9700 кгс, максимална скорост 2340 км/час и практически таван 18 км. Първият опитен образец е от 1978г., а първият сериен самолет излита ноември 1982г. Следователно ако действително в ЮАР или другаде са правени модификации с експериментален лазер, за това е имало предостатъчно време от 8 години и то когато икономиката на ЮАР не е била натоварена със социалното бреме на чернокожите. Каквото и да е разположено на който и да е самолет, то задължително трябва да бъде съобразено с неговата аеродинамика т.е. с най-добрата му форма за обтичане на въздушният флуид, като правилото важи с тройна сила за свръхзвуков самолет. Това вече означа изключителна компактност на лазерният или корпускулярният комплекс, което напълно изключва какъвто и да било ядрен реактор, което накланя везните към корпускулярното оръжие, чиято разрушителна сила поради спецификата си не изисква висока мощност, освен това както вече отбелязах се разпространява изключително добре в атмосферата.
|
| |
|
|
|