Руслана и Елена Папаризу са отвратителни и не трябва да бъдат пътеводни звезди изобщо. Това че са спечелили нещо си няма значение. Гледай цялостното развитие на поп и рок музиката от 60-те насам както в Европа, така и в щатите. Нито Руслана, нито Папризу принадлежат на шедьоврите в жанра. Единственото явление в историята, което случайно се появи и на Евровизия беше АВВА и то по погрешка според мен. Второ няма и няма да има. Срам е за такава велика група като АВВА да е имала нещо общо с конкурса на Евровизията. Рок и поп-музиката се развива извън такива конкурси и е подчинена на други закони. Ето защо трябва да държим на себе си и да не се нагаждаме към нещо си там наречено конкурс на Евровизия извращавайки вкуса си с чалги и етно.
Относно английския, ако ще се пее на английски, трябва да се знае езика. Това е елементарно изискване, иначе дразни и може да провали иначе хубава песен. Единствените, които що-годе го докарват са Big Mama Scandal.
На GEPPY вокалистът не е Кнопфлер. Вокалисът им не става. Не само заради английския. Съгласен съм, че в поп-музиката гласът няма значение. Певци без глас като Стинг обаче създават шедьоври. Въпросният наш представител на местната Rage Against the Machine (малко минали покрай нея) няма нито обаянието, нито усета, нито таланта, нито фразата, нито нищо от това, което гениалните певци без гласове като Кнопфлер и Стинг притежават. Това е едно недоносче.
Ивайло Колев е голямо недоразумение. Няма защо изобщо да го обсъждаме. Това че някой си казал нещо няма никакво значение. GEPPY си струва да се обсъжда, защото песента им е интересна. Певецът ги проваля обаче, както казах.
Е, това за Big Mama Scandal ме изненадва. От всички обаче те най-добре седят в стила си. Не знаех, че от толкова време работята, даже се учудвах как може една новоизлюпена банда така добре си знае работата. Освен това, въпросната песен нали не е кавър? Няма значение, че по-рано пеели кавъри, гледай сега какво правят. Песента им е с качества на световен хит, каквито малко български песни се сещам, че могат да бъдат (жалко че са пели кавъри обаче, това може да бъде водещата българска група).
А за изказването на това момче, ами какво да ти кажа, след като изобщо има някой да пуска есемеси за Слави Трифонов, това много говори. Такъв некадърник като Трифонов отдавна да се е върнал да оре земята, там където му е мястото, ако публиката беше друга, а не онази, за която говори основателят на групата. Искрено му съчувствам, защото таланти като него гинат в България, задушение от чалга и простотия.
Стоян Захариев, също пълно недарозумение. И той не само заради ужасния английски. Откъде се навъдиха такива?
За пробиването в щатите. Не е лесна тази работа, особено идвайки от чепърлянци. Дълго е да ти обяснявам. Сега, пак ти казвам, изобщо не им знам кариерата. Мислех ги, че току-що са се излюпили и направо се гръмнах, че новоизлюпена група звучи като супергрупа. Знам само тази им песен, която явно не е кавър, и е фантастична. Едно от най-добрите неща, които съм слушал в българския рок. Защо не са пробили повече? Сигурно, главно защото нямат пари и не са искали да се подчинят на гадните чалгарски, славитрифоновски тенденции в България. Така, говоря по чувство, иначе нямам идея защо.
За Let Me Cry. Виж сега, както ти обясних, хич не ме интересуват конкурси и коя песен била подходяща или не за да ден конкурс. Гледам самата песен. Let Me Cry леко напомня Mammy Blue в началото, но си е оригинална песен, много добре композирана. Вредят й лошият английски и нестабилният глас. Въпреки всичко, погледната цялостно е една от най-добрите в конкурса.
|