|
Тема |
Според мен [re: Дpyм] |
|
Автор |
Cинeвa () |
|
Публикувано | 25.07.09 10:54 |
|
|
съществуването на европейски маршрут не бива да е основен аргумент в полза на поставянето на нова зимна маркировка, в това съм съгласен с Друм. Такава трябва да се слага ако има явна практическа необходимост. От значение е колко хора минават по дадения маршрут през студения сезон, какви са изходните пунктове, транспортните връзки към тях, общата продължителност на прехода, височината му и т. н. Не съм уверен, че Скопарника - Купена - премката преди Дамян - Ярлово е често посещаван през зимата. Ясно е, че при неприятен за вървене сняг, намалена видимост и изгледи за влошаване на времето човек не би тръгнал на дълъг и висок билен преход в открити местности без попътни хижи с вероятност за закъсняване при слизането и не особено удобен транспорт за връщане в София. Затова и написах в предното си мнение, че приоритетно трябва да бъде възстановяването и подобряването на старата зимна маркировка. Поставянето на нова изглежда не се приема единодушно, като и двете спорещи позиции имат своите силни аргументи.
Идеите на Друм за допълнителни табели са много уместни. Между другото, не бива да се пропуска и традиционната номерация на коловете, тя е важна както за ориентирането при движение в тежки условия, така и за точното информиране на спасителите при бедствие. Иска ми се да го напомня на пребоядисващите от ДПП "Витоша", защото преди две години при освежаването на стълбовете от Център "Алеко" до гората под Камен дел номерацията беше... отложена и поизоставена.
|
| |
|
|
|