|
Тема |
Re: чип тунинг на 1,4 TDI-PD 75 коня [re: xekтop] |
|
Автор | Steev (Нерегистриран) | |
Публикувано | 22.03.07 21:38 |
|
|
Повече ме валнува не какво пише,а какво е на практика.
И още повече да се побликува не само краиния резултат,а малко по-подробна информация,за работата на въпросния чип.
И ако не друго,но колко от живота на мотора си отива по този начин????
В завода производител има инжинери,които се хранят от това,че смятат двигателите добре.
Едва ли обаче в някои ъглов гараж имат повече информация.
Или поне основните изчисления,и един анализ на сплавите,та да се знае какво може да се прави.
И ако се помисли малко,какво може да се промени с подмяната на един ел. елемент,отговора няма да се хареса много,на повечето от вас.
А колкото до дизела,както всъщност и за всеки друг двигател,ако не бараш друго,то трябва да смениш горивото,или да започнеш да изгаряш по повече,за един работен такт.Иначе няма от къде да извадиш повече енергия.
Ако не смениш горивото с по-калорично,значи трябва да гориш повече,и тук честа да бъде изтормизена се пада на горивната помпа.Именно нея оправлява този 'чип',при това по доста неправилен начин.
Може и да бъркам,но ако някои има по-добро обяснение на това как става магията (щото си е магия) да каже,щото явно съм тъп.
П.С>макар,че последните години все с това се занимавам,може и да съм пропуснал нещо в техническата революция за разработките на перпетуум-мобиле (щото с същото гориво а по-мощно си е направо "вечния двигател" в масов вариант.
STEEV_R@abv.bg
|
| |
|
|
|