|
Тема |
Re: Audi 80 tunning [re: AstraMan] |
|
Автор |
VoodoRush (Изумен) |
|
Публикувано | 19.04.05 01:19 |
|
|
Ами нали уж бил "пълна инжекция" - все ще има някакъв чип,дето могат да му се разбутат малко картите на паметта.
Виж вече е друг въпроса колко файда ще има. Вероятно не повече от 15-20 КС.
А на колегата дето ме пита за цени:
Спортен филтър - 100 кинта (може и за 40...може и за 140 кинта - средно го слагам 1000)
Валове - 700 кинта (пак приблизително)
Турбина - 2 бона за нова,но може и стара с рециклиране за около 600-700 кинта да се намери
Регулатор за налягането - хммм...айде 150 да го кажем
Блоу-оф вентил - 100-тина кинта за калпав Бош или 150 евро за Фордж или Блиц
Програмируем бууст контролер - някъде за около 200 евро можеш да го спазариш в И-бей
Изпускателна система от катализатора назад - 300 евро (няма да е "топ-модел",но ще е читава).
Когато сложиш всичко това обаче има вероятност двигателя да не издържи. Няма да е зле да се сложат и едни калени бутала (сложи ги там едно 1400-1500 кинта). То хубаво,ама съединителя ти ще потроши демферните пружини и ще подпали феродото за 0 време. Айде сложи и един керамичен съединител (500 кинта). А после и шпер диференциал ще ти се прииска - още 2 бона.
Някой брои ли?
Не ми се смята сега - стойността на автомобила е надхвърлена неколкократно.
Тунингът е една гадна краста - почва леко да сърби в началото,а на финала направо си се разранил от чесане.
И накрая отиваш във КАТ да ти променят номера на шасито. Най отзад се слагат още 2 букви - ВМ (Вечно Моя).
Елфите милеели за две неща - културата...и бахура.
|
| |
|
|
|