|
Тема |
Re: Kakvo e AntiLag? [re: D_] |
|
Автор |
c.o.jones (lame abuser) |
|
Публикувано | 26.03.04 15:38 |
|
|
Ще ти го преразкажа, така както ми го обясни hf hpe. При моторите с компресор (турбо), ефективноста зависи от това, компресора да може постоянно да е на обороти (тоест двигателя да е на обороти, за да може да върти турбото, което пък от своя страна да помпи) Това е така, когато двигателя работи над някаква граница на обороти. Когато обаче оборотите на двигателя паднат (отпускане на газта или каквато и да е причина) - турбото става неефективно. Има период от време (Lag), докато след настъпването на газта двигателя отново набере обороти, в който турбото не е ефективно и се получава като резултат загуба на мощност. АнтиЛаг-а е механизъм при който изкуствено се поддържат оборотите на компресора, дори и двигателя да работи на ниски обороти. Например с впръскване на гориво в тръбите преди компресора и възпламеняването му там. От тази система се получава и "паткането" на автомобилите с АнтиЛаг. Не разбирам тази материя в детайли, но така ми го обясниха, когато и аз се чудех
life it seems will fade away
|
| |
|
|
|