| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Re: Хубаво де, [re: jamie] | 
                 |  
| Автор | 
emikaga (непознат) | 
 |  
| Публикувано | 12.02.04 17:27 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				Един американски спортен тим може да "изстиска" от 1,8 двигател 350-380 кс с ресурс 10-15 часа (т.е. един състезателен сезон). Това става с по-голяма турбина, гориво МЕТАНОЛ-85, усилени бутала, по-ефективен (не по-голям) интеркулер, по-големи клапани, оптимизирана горивна камера, оптимизирани всмукателни и изпускателни колектори, инжектори и горивна помпа с по-голям дебит, ПОДХОДЯЩА ЕЛЕКТРОНИКА, и ДИНО под ръка.
    Във вашият случай разумния тунинг е до 180-200 кс. Повече от това без Дино и с бензин с незнайно октаново число е опасно или изисква някои компромиси. Няма нужда налягането на турбината да се вдига повече от 1,2 бара (без атмосферното), дори и това е много. Най-скъпите неща за вашият тунинг са турбината, интеркулера и електрониката. Както и да се намери подходящият човек да направи оптимизацията на горивната камера и портовете на двигателя.
   В стремежа си да бъда кратък умишлено съм пропуснал някои "подробности". :-)
  
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |