Значи искам да съм максимално точен , прякура ми е Куатро защото харесвам тази система , имам автосервиз и често си сменям колите , немога да сменям всеки път прякора в Дира нали .
В момента карам Пасат 1999г. 1.8 20V мотор ADR -125 кс. няма турбо , не го смятам за бърз ,просто ми хареса дизайна и го купих ,след това ме разочарова доста но това е друга тема .
Преди това имах Ауди което скоро продадох и съжалявам.
По душа винаги съм харесвал ОПЕЛ , и като видя нещо добре направено ми спира часовника ,и ако се продава ....скачам.
Това което ви пиша с Ланчата се случи лятото , имах уникален КАДЕТ GSI 2.0 16V който мой приятел внесе от Германия и тук му направи доста сериозен тунинг ,предимно по двигателя и окачването .
Външно нямаше никакви кичове , но като видиш 15 - ки джанти , и предни дискове колкото джантата големи надупчени като на пистов мотоциклет с огромни спирачни апарати се разбира какво представлява колата.
Мотора беше с ЛЕКСМАЛ тунинг но единствено смукателния колектор го издаваше , дори не знаехме какво точно са правили немците , но същия кадет го отвявах като спрял .
Чипове опитахме няколко версии с тестове и оставихме най-добрия .
Окачването беше Кони , твърди пружини и амортисьори с регулируема твърдост , оста им се върти отгоре и на твърдия вариант за писта всяка неравност те отделя от земята .
Спортния филтър и Ремуса в комбинация при тази сила даваха страшни звуци , не ти трябва друга музика .
Предните две седалки бяха легени Спарко с четириточкови колани ,
волан Момо ,накладките също бяха Момо .
Та това момче , почти една година всяка вечер ходеше на Бояна и късаше всичко наред , пълен маниак .
Когато го купих естествено го закарах аз на OMV Бояна да го пробвам ,и се оказа че никой не желае да се дърпаме , знаеха какво може колата и ме гледаха много уважително , трябваше да чакам някой непознат да се излъже на едно стартче с Кадет за да го отвея и да се посмееме .
На военна рампа обаче не ме познаваха и шоуто беше голямо , особено в събота когато беше пълно , въпросната Ланча беше пипана , при турбо колите най -лесно се вдига налягането на турбината и колата излита чувствително,не знам какво бяха правили Кюстендилските гъзари но биеше наред , правихме два старта като на втория старт бях с втори човек в колата и тегло над 120 кила повече от първия старт, и резултата беше почти един и същи , което ме учуди и затова реших да ви пиша .
Иначе имаше интересни коли , Ланча делта ТУРБО интеграле, BMW 325винтилово , уно турбо ,Клио уилямс ,Фиеста турбо , Голф3 VR6 , Селика турбо и всичко това скъсах на старт пред публика от 300 души и моя агитка от десетина души които са живи и здрави и могат да потвърдят .
Единствената кола която ме дръпна беше АУДИ S4 2.7 КУАТРО АВАНТ , това чудо на старта ми взе 4-5 метра и до финала не можа да увеличи нито сантиметър , нито пък аз можах , финиширахме със 190-200 км/час .
След това същото сиво АУДИ S4 комби , редовно идваше на Божурище и дръпна с много сериозна преднина няколко Поршета и какви ли не други прехвалени коли ,така че се гордея с този старт .
Надявам се да съм бил изчерпателен , щом сканирам снимките на Опела ще ги пусна непременно !!! 
Редактирано от QUATRO на 14.01.04 18:07.
|