|
Тема |
Re: Проблем с клиент [re: Malinali1] |
|
Автор |
ckипaджиятa (минаващ) |
|
Публикувано | 28.02.13 11:26 |
|
|
Постингът Ви засяга възел от, уви, злободневни и типично български комплекси -- никой не е на мястото си, всеки знае най-много, всеки се опитва да изпъкне за сметка на другия, хората имат съмнително възпитание, равнището на комуникативните способности е под всяка критика. Дотук за клиентите.
Бих добавил и, че (особено в свободна професия като нашата, което се наставя върху българското нежелание да членуваш където и да било) малко преводачи искат да членуват в организации, които биха могли да им помогнат. А самите организации (тамам две в България) са по-скоро клубчета за пиене на по кафе, нежели форуми за професионално развитие, израстване и (опре ли нож о кокал) защита.
Да не говорим, че самият възприет подход в България осуетява всякаква идея доброволни организации да атестират уменията на членствата си и да действат като арбитри в спорове. (С това пък рискувам да навляза в бушуващ спор относно постъпки от страна на държавата да установяла някакви стандарти, които са по-скоро пореден напън за бюрократизиране и задушаване, отколкото за каквото и да било повишаване на качеството.)
Не сте сам(а)! Ежемесечно имам проблеми с клиенти, както вероятно и останалите тук. При липсата на каквито и да било общоприети стандарти, въпросът кой крив и кой прав увисва нерешен. В крайна сметка това е в наш ущърб. Ако клиентът по субективна причина реши да ни унижи или да не ни плати, върви го гони!Редактирано от ckипaджиятa на 28.02.13 11:29.
|
| |
|
|
|