Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 18:41 21.06.24 
Клубове / Техника / Автомобили / Трабант и Вартбург Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: двигател от Вартбург на Трабант [re: lexo]
Автор Gemar (2 Fast 2 Stroke)
Публикувано08.01.06 12:23  



Здравей,

Говорил съм с човек от Велико Търново който беше направил такова чудо и след това продаде Трабанта. Представлява жълт металик кабрио свален на 10см от земята (ходи като ютия по асфалта) с вартбургов мотор.

Модификациите са следните: за да го свали човека е отнел по няколко листа от ресьорите отпред и отзад. Сложил е амортисьори от Лада като за целта се преправят бомбетата на калниците. В багажника се намира резервоар от Вартбург и акумулатора също е преместен там за да олекне малко предницата и да се разпредели товарът. Сложил е електрическа бенз. помпа от Запорожец. Спирачките са дискови отпред и отзад, като предните ги е направил от 4Т Вартбург, чийто шлиц пасвал 1х1 с шлица на трабантовите полуоски (с тази разлика, че този на полуоските е малко по-къс). Що се отнася до двигателя - изработва се фланец за скоростната кутия. Човека е сложил съединител от Баркас защото феродото му е по-дебело. Двигателя го е сложил директно на магарето на Траба хоризонтално, но при това положение е срязал колекторите през средата и ги е заварил под друг ъгъл защото в противен случай предната престилка не може да се затвори. Радиатора на водното охлаждане сам намираш начин как да го монтираш и захванеш отпред. Малкия радиатор за парното се монтира на мястото на трабантовия резервоар. Това е което се сещам за момента по спомени каквото съм говорил с човека.

Той обаче е имал един проблем - стопявал е лагерите на скоростната кутия на Трабанта за 400км. (не е грешка - четиристотин километра) при много настъпване и пилене на гуми. Твърди, че би изкарала по-дълго при нормално каране, но вероятно става дума за няколко хиляди километри само. Друг проблем бил, че с тази скоростна кутия не можел да вдигне повече от 160км/ч. Идвало момент в който оборотите на двигателя се повишават, но скоростта оставала непроменена. По-добър вариант ще е да се монтира 4 степенна ск. кутия от Golf I/II, но тук вече ще се наложат доста промени по магарето на Трабанта.

Поздрави

Все пак животът е прекрасен, като се вземе в предвид безплатната обиколка около Слънцето


Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* двигател от Вартбург на Трабант lexo   04.01.06 16:46
. * Re: двигател от Вартбург на Трабант Gemar   08.01.06 12:23
. * Re: двигател от Вартбург на Трабант lexo   08.01.06 19:28
. * Re: Скоростната кутия... Gemar   08.01.06 20:44
. * Re: Скоростната кутия... spasss   08.02.06 15:33
. * Re: Окачването... Gemar   09.02.06 13:12
. * За проходимостта dead reckoning   10.02.06 13:18
. * Re: двигател от Вартбург на Трабант Trabant_Racing   25.01.07 21:45
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.