Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 13:05 15.07.25 
Клубове / Техника / Автомобили / Трабант и Вартбург Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: Палене на студен двигател [re: Tpaби]
АвторSwediq (Нерегистриран) 
Публикувано23.01.04 19:04  



Преди години се наложи при много ниски температури (до -19) градуса да се придвижвам на около 2 км сутрин и вечер. Какво установих? Ако вечерта пообиколя квартала, преди да изгася на смукач - сутринта няма проблем с паленето. Пали за около 2 сек. Ако обаче двигателя не е загрял и го изгася, сутринта действително пали след 4-5 сек. въртене. През зимата винаги го гася на смукач, като ако двигателя е загрял, като опъна смукача и той гасне. Ако не е загрял достатъчно, не гасне и тогав го оставям да поработи 3-4 сек на смукач и го гася от контактния ключ.
А сега малко теория(един приятел ме светна)...
За паленето при ниски температури е изключително важно наличието на леки фракции в бензина. При гасене на смукач картера на двигателя се напълва с богата смес, от която поради високата температура на двигателя се отделят леките фракции. Те си остават в картера и при последващо палене влизат първи в цилиндрите - паленето е осигурено достатъчно бързо. Ако изгасим нормално, в картера остава бедна (нормална) горивна смес, в която леките фракции са недостатъчни за първоначално палене и трябва тепърва да се образуват в карбуратора. Това изисква време и въртене със стартера.
В заключение - гасете на смукач през зимата и щом пали за 3-4 сек., значи е добре...
Абе я да питам - обръщате ли тръбата на въздушния филтър надолу? Също е много важно...



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Палене на студен двигател Tpaби   23.01.04 18:22
. * Re: И при мен е така Gemar   23.01.04 18:42
. * Re: И при мен е така Tpaби   23.01.04 19:04
. * Re: Палене на студен двигател Swediq   23.01.04 19:04
. * Re: Палене на студен двигател Tpaби   23.01.04 19:14
. * Re: Палене на студен двигател 353W   23.01.04 22:09
. * Re: Палене на студен двигател Tpaби   23.01.04 22:32
. * Re: Имам проблем с карба Gemar   24.01.04 23:23
. * Re: Имам проблем с карба Tpaби   25.01.04 18:27
. * Re: Палене на студен двигател lvaka   23.01.04 23:55
. * Аналогичен проблем - решение ;-)   24.01.04 10:36
. * Re: Аналогичен проблем - решение lvaka   24.01.04 14:13
. * Re: Аналогичен проблем - решение Tpaби   24.01.04 17:49
. * Re: Аналогичен проблем - решение ;-)   24.01.04 18:17
. * Re: Аналогичен проблем - решение Tpaби   24.01.04 19:05
. * Re: Аналогичен проблем - решение r5gtr   24.01.04 20:12
. * Re: Аналогичен проблем - решение lvaka   24.01.04 22:41
. * Re: Палене на студен двигател lLlA   25.01.04 22:04
. * Re: Палене на студен двигател Tpaби   26.01.04 12:48
. * Мамка му и бензин! Яceн   25.01.04 23:09
. * Re: Мамка му и бензин! spenser   26.01.04 08:18
. * Re: Мамка му и бензин! Tpaби   26.01.04 13:02
. * Re: Мамка му и бензин! Swediq   26.01.04 18:53
. * Има и не е запушена Яceн   26.01.04 21:00
. * Re: Има и не е запушена r5gtr   26.01.04 23:37
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.