|
Тема |
Re: Палене на студен двигател [re: Tpaби] |
|
Автор | Swediq (Нерегистриран) | |
Публикувано | 23.01.04 19:04 |
|
|
Преди години се наложи при много ниски температури (до -19) градуса да се придвижвам на около 2 км сутрин и вечер. Какво установих? Ако вечерта пообиколя квартала, преди да изгася на смукач - сутринта няма проблем с паленето. Пали за около 2 сек. Ако обаче двигателя не е загрял и го изгася, сутринта действително пали след 4-5 сек. въртене. През зимата винаги го гася на смукач, като ако двигателя е загрял, като опъна смукача и той гасне. Ако не е загрял достатъчно, не гасне и тогав го оставям да поработи 3-4 сек на смукач и го гася от контактния ключ.
А сега малко теория(един приятел ме светна)...
За паленето при ниски температури е изключително важно наличието на леки фракции в бензина. При гасене на смукач картера на двигателя се напълва с богата смес, от която поради високата температура на двигателя се отделят леките фракции. Те си остават в картера и при последващо палене влизат първи в цилиндрите - паленето е осигурено достатъчно бързо. Ако изгасим нормално, в картера остава бедна (нормална) горивна смес, в която леките фракции са недостатъчни за първоначално палене и трябва тепърва да се образуват в карбуратора. Това изисква време и въртене със стартера.
В заключение - гасете на смукач през зимата и щом пали за 3-4 сек., значи е добре...
Абе я да питам - обръщате ли тръбата на въздушния филтър надолу? Също е много важно...
|
| |
|
|
|