|
Тема |
Картер ? [re: ValGG] |
|
Автор |
Яceн (дърво) |
|
Публикувано | 12.12.01 20:53 |
|
|
Имат го всички ДВГ, както и други машини със затворени в кожух механизми. Конкретно при Трабант картер е кожуха на коляновия вал, на който се закачат цилиндрите, скоростната кутия и карбуратора. Освен да съхранява коляновия вал, този обем при Трабант служи за хомогенизиране на горивната смес и предсгъстяването и, там е и аналогът на клапани който при този двигател съществува. За разлика от много други автомобили, при които картера е най-ниската точка (а даже малка промяна във формата му или пукнатина прави двигателя неизползваем) при Трабант той е над помощната рама и е труден за повреждане от случайни камъни и бордюри.
...пазете дърветата, не са ваши...
|
| |
|
|
|