|
|
Първата кола на която ще се качиш, ако си карал само автоматик трябва да има една табела "У" отгоре. Ако и това не знаеш става дума за учабна кола с инструктор, който има още един чифт педали.
Не знам къде мислиш да караш, но човек който ще му се налага да отделя цялото си внимание за това колата да върви на правилната предавка в София ще се удари на първия ден ... 2-3 пъти.
Иначе когато си спрял трябва да си на свободна, щото гасне или още по-лошо скача върху предната кола. Съединителя се пуска плавно по същата причина. Скорост се сменя с поредни действия - натискане на съединителя, смяна на скоростта и пускане на съединителя. С газта и спирачката се борави с десния крак. Кога се сменя скорост зависи от модела и горивото, но принципно ако сменяш нагоре при 3000 оборотита и надолу при 1500 няма да си много в грешка. Като и свикнеш ще научиш да се ориентираш и по звука или просто по силата с която тегли когато натиснеш газта.
|
| |
|
|
|