|
Тема |
Re: da razqsnq za standartite [re: Ascona83] |
|
Автор |
Moxy_78O (Попай моряка) |
|
Публикувано | 13.03.05 19:55 |
|
|
Значи гледай сега, предполагам знаеш, че СУМАТА (като говорим за сума, не можем да намесваме проценти) от всички сили и моменти в една система е равна на нула. Или в нашия случай с двигателя - моментът е равен на онзи момент, получен от газовите сили, описан във формулите по-горе МИНУС сумата от всички моменти на триене в двигателя и трансмисията, както и сумата от всички спирачни моменти от помощните агрегати. Та това, което получаваме, като краен резултат е всъщност максималният момент, с който може да бъде натоварен двигателят, преди да спре да се върти
Иначе за японските дизели определено не съм съгласен с теб. Особено пък за старите дизели на Тойота, че даже и дизелита на Пежо и Рено са в много случаи по-добри от германските. А за Хонда ще ти кажа, че от край време правят едни от най-здравите двигатели въобще, а от скоро имат и дизелов двигател, който, както се казва, скри шапката на доста производители, които са си мислели, че могат да правят дизелови агрегати Иначе за Honda S2000, какво да кажа, ако се качиш в такъв автомобил, няма да искаш да слезеш от него, повярвай ми - 2000кубика, 240кс (вероятно японски) без турбо и най-готиното - надлъжен двигател и задно предаване
|
| |
|
|
|