Виж, наистина TDI-то на Ауди е добро, но както казва Само Дизел то е леко поостаряло.
Единственото ТДИ на Ауди което заслужава внимане в големият клас е 3.3 ТДИ.
Неискам да отстъпвам от марката автомобил която карам. Напротив, даже желая да е възможно по-добра. Но това просто са фактите, които трябва да ги приема, въпреки че са лоши и не ми се иска да е така.
2.5 TDI наистина е бил феноменале двигател. Обаче той е БИЛ! Това, че все още може да се сравнява с дизелаците от 2ро поколение Комън Рейл му прави истинска чест.
Но както казва Само Дизел по-надолу, помпа-дюза е добра технология. Само да заработи като хората и да пуснат по-голями двигатели.
VW/Audi застъпват тази технология. Все пак, стремят се да са малко по-различни от всички други и ако тази технология накрая има резултат, то всички останли ще гледат като ударени с мокър парцал.
Но Комон Рейл технологията я развиват от толкова години. Нека дадем малко време и на помпа-дюза технологията.
Преди доста време в друг клуб, ти питаше за 2.3 V5 двигателят на VW/Audi.
Ето малко данни за него, които намерих:
Наистина, това е V-образен, 5 цилиндров двигател с 20 клапана и обем от 2.3 литра.
Незнам защо, обаче мощността му е само !!! 150 hp !!! (I5, 20V, 2.3 е 170 коня).
Монира се на Бора и на Пасат. На Ауди не съм видял, но май няма да се монтира.
Интересното е каква е съдбата на този V5 двигател, като 1.8T го превъзхожда отвсякъде. 150 hp, по-голям въртящ момент в диапазон от 1800 до 4000 оборота, по-икономичен.
Само не съм виждал кривата на мощността и въртящият момент на V5. Там очаквам да има изненади.
Wipe them out! All of them!
|