|
|
| Тема |
Re: ТРИ ДЪЖДОВНИ ДНИ [re: Theatre199] |
|
| Автор |
чapa (миролюбива) |
|
| Публикувано | 09.04.09 20:03 |
|
|
|
Няма да галя с перце, защото целият екип на постановката е прекалено интелигентен и не залужава това.
Първите 10-15 минути (преди появата на Пийп) - разочароващи като актьорска игра. Чувство на актьорска безомощност. Малин Кръстев мой отдавнашен любимец) - някакво съзнателно или несъзнателно подобие на д-р Хаус, подчертано от известна външна прилика, а Койна Русева - подобие на Мария Каварджикова - каменни черти и монотонен глас, които би трябвало да изразяват дълбоко вътрешно напрежение и бушуващи под повърхността страсти. Мен лично този похват не ме убеждава в нищо такова. Захари Бахаров не ми е сред любимците, но неговата поява внесе живец и естественост в първата част. Той направи и много стабилна втора част, което променя мнението ми за неговата игра и това ми доставя удоволствие .
Актьорски втората част беше пълна противоположност на първата - изключително пълни и убедителни образи, сякаш Малин и Койна са били избирани на кастинг изключително според втората част. Малин направи няколко момента, както само той може да ги направи, както само той може да направи онзи Сусо Кръстословицата от "Януари", както само той може да направи роля от Кучето в "Лазарица" и... да не изброявам. Койна Русева също ми хареса повече във втората част.
Като цяло текстът ми се стори доста среден и неравномерен - имаше силни места, които "хващат за гърлото", както и обиковен словесен "пълнеж". Всъщност не, по-скоро останах с усещането, че от текста са премахвани дълги и важни за действието пасажи.
Сценографията ми хареса много, идеята за макетите на небостъргачите изглежда сякаш няма как другояче да бъде.
Иначе беше претъпкано с журналисти от онези, които никога никъде нищо не пишат... (а се връщат възрастни хора, защото нямали пропуск и нямало как да се купят билети...) Както и с много хора от гилдията, браво на тях, че се интересуват какво се случва и следят остановките, в които не участват.
И след всичко изписано, което даже на мен ми се струва прекалено строго - добра постановка, на моменти още малко сурова, трябва да се пипне още малко тук-там, но бих отишла да я видя отново, след един сезон, примерно. Няма ли да има представление специално за критикари?
| |
| |
|
|
|