нямам време да докажа на практика магистратурата си по маркетинг..но..се сетих за нещо смешно из нетя..
1.На купон виждаш симпатичен мъж. Отиваш при него и казваш "Супер съм в леглото!" - това е директен маркетинг.
2. На купон виждаш симпатичен мъж. Някой от компанията отива при него и му казва, колко си добра в леглото - това е реклама.
3.На купон виждаш симпатичен мъж. Ставаш, оправяш си роклята, отиваш при него и му сипваш питие. Говориш му на "Вие", приближаваш се близо, поправяш му вратовръзката, бутайки си гърдите в ръцете му, после казваш, че с теб е супер в леглото - това е ПиАр
4. На купон виждаш симпатичен мъж. Чрез ловки манипулации, устройваш грандиозен скандал между присъстващите жени, като междувременно ти оставаш встрани. Когато всички се изпокарват, му казваш "Егати скапания купон, да отидем някъде другаде, а между другото съм страхотна в леглото" - това е черен ПиАр.
5.На купон виждаш симпатичен мъж. Той се приближава до тебе и казва: "Чувал съм, че си супер в леглото" - това е разпознаване на марката.
6.На купон виждаш симпатичен мъж. Уговаряш го да излезе с приятелката ти - това е търговско представителство.
7.Приятелката ти не го задоволява, затова той звъни на теб - това е техническа поддръжка.
8. Тръгнала си на купоон и ти хрумва, че в къщите по пътя може да има много симпатични мъже. Качваш се на покрива на някоя от къщите и крещиш колкото ти глас държи: "Супер съм в леглооотооо!" - това е спам.
9.На купон виждаш много симпатични мъже, на които пишеш бележки, колко си добра в леглото - това е директ-мейл
10.Отиваш на купон, а там пълно със секси девици. Смъкваш леко презрамките на ситуена си и казваш - "С мен е супер в леглото и шоколад и шампанско са необходими" - това е дъмпинг
11.Отиваш на купон и му казваш (на симпатичния мъж това) "С мен е много яко в леглото и ти ще си ми третия за тази вечер" - това е мрежови маркетинг.
12.На купон гръмко заявяваш: "Който се интересува как съм в леглото - след мен!" - тпва е позициониране.
13.Въобще не си отишла на купона, но там говорят само за това, колко си добра в леглото - това е добре разработена търговска марка.
14.Отиваш на купон, виждаш мъж, отиваш при него и му казваш, че името ти е Катя. Всички са чували, че Катя е добра в леглото. При това тя знае, че се представяш за нея. За това получава шоколадче - това е франчайзинг.
15.Тръгваш си със симпатичен младеж, а на сутринта той ти казва, че не е съвсем доволен от тебе (за да го кажеш на една жена това, са нужни смелост и тъпотия наедно!) - това е рекламация.
16.Отиваш на купон с приятелки. Виждате симпатичен мъж, всяка му разказва колко я бива в леглото и какво иска да получи срещу това - класически пример за търг.
17.Виждаш симпатичен мъж, приближаваш се и му казваш, че си страхотна в леглото. Тръгвате си. На сутринта ти налива шампанско, но без шоколад - това е дебитна задлъжнялост.
18.Ти още се приготвяш за купон, а Роси вече раздава бележки, в които е написала колко си добра в леглото - това са добри връзки с обществеността.
19.Отиваш на новогодишно парти, казваш че секса с тебе струва 3 шоколадчета и 5 чаши шампансо, на края на вечерта се напиваш като тиква, будиш се гола и рошава до някакъв урод - това е сезонна разпродажба. (А Честита Нова Година!)
Хубав уикенд!
|