|
Тема |
списък на най-глупавите стереотипи реклама |
|
Автор |
Kotaranko (хулиганко) |
|
Публикувано | 14.06.06 19:27 |
|
|
Мъжете във Великобритания са недоволни от това че в рекламите ги спрягат като "глуповати същества". Глупостта на мъжете, е едно от клишетата използвани в рекламата.
Например, ако трябва да се покаже един умен човек - му се прави ужасна прическа. "Секси учени няма!"- именно такова мнение може да си съставите, ако гледате съвременната реклама, отчитат учените.
Ако се вярва на рекламата, човек може за 10 секунди да се излекува от простуда. От друга страна се създава впечатление, че здрави хора никъде няма.
На основа на анализа на рекламните клипове британски учени съставили списък от основните стереотипи в рекламата:
1. Всички жени (освен домакините) са изградили смайващи кариери.
2. Лошите дрехи и прическа са задължителен атрибут на учените.
3. Жените имат три проблема: прическа, тегло и менструация
4. Жените работят там където в реалния живот никога няма да ги намериш. Например в пристанищните докове (и изглеждат като модели).
5. Успеха в кариерата ви зависи само от вашите способности предизвикали впечатлението на шефа.
6. Мъжете мислят само за секс, но могат и да се разсеят - заради бира и футбол.
7. Майките винаги знаят, какво не е добре за детето.
8. Всяка мъжка глупост (например да ходиш по чистия под, да напъхаш кучето в съдомиалната машина и т.н.) се посреща с милата усмивка на жената.
9. Женените мъже могат да флиртуват с млади момичета, но не и обратното.
10. Ако работите в спасителната служба, то сте най-добрия човек в окръга.
11. Всички скандинавки без изключение са красиви блондини.
12. Децата никога не ядат плодове и зеленчуци.
13. И на мъжете и на жените много им харесва возенето с автомобил, но то никога не е скучно или напрегнато.
14. Мъжете - винаги са лениви; жените - обратно.
15. Шоколада, влияе на жените, като незабавно да изпадат в еуфория сродна на наркотично опиянение.
16. Съвременния мъж непременно има котка или куче.
17. Всеки медицински препарат работи моментално и с гарантиран ефект.
18. Най-интересното младежко занимание е поглъщането на чипс
Сладолед N=5
|
| |
|
|
|