No бе, не наглееш. Нали затва сме тук, да си правиме мохабет. Единствения проблем е че колата не е с нас.
Аз мислех че досега сте стеснили кръга на заподозрениете неща и или сте готови, или сте на крачка от разрешението. Не забравяй, че лозето иска мотика, не ще молитва.
Въздушните бурии никога не тропат. Те са качени първи, инсталирани са на таблото, и слизат последни. Да речем че трябва да сменяваш бурии, или табло - това е реда. Ти там нямаш доста неща, колата е японска, нещата са мислени, та премислени. Не е като на италианска 'касапница', нафърляно на купчина. Имаш един air bag (проверяваш му окачването, да е стегнат), имаш един heater box, окачен в 5-6 точки, проверяваш го и той да е стегнат, имаш една две кабелни форми (те обикновено са ОК и не създават тропане, те са bracketed).
На теб как ти тропа ? На паваж понадрънчава, или на кривини на пътя и бавна скорост скрибуца в този ъгъл ? Ако си тропане тогава имаш нещо хлабаво, търси го, намери го и го корегирай. Ако си на скрибуцане, на бавна скорост, при страхотни кривини на пътя, то тогава самото купе и врати се товари. Намери fine silicone spray и обиколи всички уплътнения на предна дясна врата. И никога недей забравяй, че когато имаш отлепено стъкло, в долен десен ъгъл, или в по-голямата си част (но долу) тогава се получава точно това скрибуцане , от усилията в купето, стъклото притрива невидимо и произвежда този шум. Това е малко гяволско за хващане.Подобен дефект имат някои венове с открехващи се задни стъкла. Стъклото се притрива от тежестта си в уплътнението и 'тропа' на пожар. Хората не знаят какво е и дават луди пари за оправяне. А то отнема само едно напръскване на уплътнението.
За това кога накъде духа - на heater box-a от дясно долното жило е за качеството на въздуха (температура). Горе има едно, което е за въздух от вън или от купето. И от лявата страна на бокса има стъпков мотор, ако не се лъжа, той е за посоките на въздушния поток. Далдисваш долу в педалите, с дясната ръка оперираш позициите на духане и гледаш какво се получава на мотора, дали спира клапата във всички позиции. Ако спира правилно, няма нищо заседнало, изскочило, паднало - си ОК. Ако не духа, където ти искаш - гледаш за изскокнали бурии. С АС ли си , или без ?
Последно - проверяваш всичко и корегираш което не е наред. И на майстор да идеш, и ти да я почнеш, и в нета да стоиш докато задрямаме всички - пак си е това правилото, друго няма.
Успех
|