Точно този фокус не съм го правил, защото не ми е артък шофьорската книжка. Не мога да преценя какво може да издъхне, не съм в сферата на толкова спортно и рали каране. На толкова екстремно каране. Обаче какво следва да изпиташ мога да преположа. Следва да изпиташ, особено на трета втора и първа, това дето му викат engine brake в теорията на автоматичната трансмисия. Което от своя страна си е чисто и просто ефект моторна спирачка.
Следва рязко да скачат оборотите на двигателя, и да спадат постепенно със спадането на скоростта, понеже и кракът ти е вдигнат от педала на газта.
Ако това го направиш на овърдрайв, да отнемеш газта, няма да почувстваш engine brake.
Tова мисля че трябва да се получава, а какво може да гръмне, не ми е ясно, не съм мислил по въпроса. Аз ако съм , няма да го направя това, защото не ми е нужно да го правя.
А ако на теб въпроса ти е дали при внезапно слизане на долна предавка може да се получи физическо увреждане (скъсване на полуоска, както и скъсване на сърцевина на феродов диск при амбреажна кола ).....моят отговор е, че не може. Защото това е постоянен (full time AWD) и въртящият момент се разпределя безопасно на 4 колела. Не е като да се забучиш от 5-та с 180 км/ч на 2-ра , с Форд Мустанг 2004 година и чисто нови гуми. Приеми, че директно е отрязал полуоската кат макарон.
Ако въпроса ти е дали няма да прескочи ангренажен ремък, тогава моят отговор е, че няма. Защото двигателят е много успешно дизайнван в това направление, има си защити около определени колела на ангренажа, взето е предвид. 2.5 L , 5 speed има една защита на колелото на коляновия вал. А WRX двигателя има защити и на колелата на разпределителните валове. H6 (6 цилиндровия двигател) пък им е верижен и е много добре дизайнван. В четвъртък ще бъда на училище и ще намеря начин да питам инженерите какво мислят по въпроса, дали някой е правил този фокус.
Аз, лично съм карал този спортен шифт, но понеже не съм тренирал, не е моя кола......и съм се отказвал директно от това включване. Не мога да го налучквам, омотвам се, обърквам се и ставам смешен. Губи ми се момента с ляв крак на съединител, и се получава disaster. И особено 2005-та, с клавишите на волана. То си е чиста проба Майкъл Шумахер каране.
|