|
Тема |
Открийте десетте разлики... |
|
Автор |
coц.paб. (нетитулована) |
|
Публикувано | 07.08.06 16:39 |
|
|
Имам познат в Ajilon - контрагент на HP за новоизградения център в България. Знаете я фирмата HP, поне сте виждали знакът й да се показва, като си включите компютрите.
Тукашния център функционира сравнително отскоро. Встъпителното обучение е 3 до 6 месеца - нищо, че си има съответното образование, стаж и опит. Обаче хората искат да имат квалифицирани, грамотни служители.
И какво научавам днес? Имали събрание. А защо? Защото имало подадени молби за напускане. И как реагирало ръководството? Пратило хора от Човешки ресурси да разговарят с персонала и да разберат какви са проблемите и защо искат да напускат. Изслушали ги внимателно и всичко си записали. Дали ще изпълнят всичките им желания, не знам. Но поне една част със сигурност.
Попитах от какво са били недоволни. И узнах, че освен от временния график, част от оплакванията са примерно от това, че помещението не се вентилира нормално, че за разлика от другите подобни центрове по света или съседен офис кафе-машината е със стотинки, а не безплатна...
Открийте десетте разлики. И преди да кажете, че компютърните специалисти са глезльовци с прекалени претенции (защото очаквам да ви мине тази мисъл през ума), помислете - дали те са глезльовци или ние сме изгубили всякакво достойнство на квалифицирани специалисти?
|
| |
|
|
|