Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 01:34 03.07.25 
Клубове/ Компютри и Интернет / Системни администратори Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Internal KnowledgeBase
Автор Eol™ (God Of Winds)
Публикувано27.10.12 14:52  



Няма да обяснявам за натрупващият се (без)краен брой техники, технологии и колеги с различно ниво на знания,умения и професионална ориентация. Винаги се стига до момента в който решен някак си преди време проблем се появява отново (и или човек е забравил какво е мазал тогава или го е решавал някой друг), настройки по сървъри и сървиси се променят/мигрират/изтриват; хора идват и си отиват и прочие.

Като цяло целта е да може да се разебре на кой сървър какво има (като желязо, ОС, софтуер, версии), какво/как/кога е било променяно/добавяно/изтривано (като конфигурации, версии, услуги), описание на провизионираните услуги (как са пуснати, конфигурирани, етц), описание на решението на срещаните проблеми

Та въпросът ми е : ползва ли някой подобна система за решението на горните проблеми?

Функциите които се търсят от системата: приличен WYSIWYG редактор, възможност за създаване на различни категории/теми/раздели/под-раздели; Upload на файлове/конфигурации (по възможност с versioning или поне time-stamp); user access-level control и разбира се качественно търсене (по възможност и в документите)

Съгласен съм, че всеки екип/фирма са строго спецефични, но тъй като е за вътрешно ползване съм сигурен, че екип от 3-4-5 души ще е по-склoнен да се нагоди към особеностите на системата от колкото да нагажда или пише собственна такава.

МАстодонти влизащи в категорията ERP/CRM/HelpDesk са явно не приложими.

Тествани ca:
- не им хареса на хората пък си е и странно да му свикнеш
няколко WiKi-та - абе горе-долу става ама не баш.
/ - това са по-скоро issue tracking система с опция за knowledge base
- лицензионата политика убива, сис-администрацията закопава, пък си е като с топ врабчета да биеш

Всякакви лични мнения, препоръки, search criteria's са добре дошли.
Както се казва цената няма значение, но гледаме да е за без пари :)



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Internal KnowledgeBase Eol™   27.10.12 14:52
. * Re: Internal KnowledgeBase azazelo   31.10.12 08:21
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.