|
Тема |
Благодаря на всички взели отношение по проблема! [re: dan] |
|
Автор |
dan (непознат) |
|
Публикувано | 20.12.04 00:13 |
|
|
Вече проблема е решен (с помощта на колегите от БТК)!!!
След неколкократни опити да се свържа с някого от ADSL поддръжката (обикновено всички линии бяха заети) най-накрая успях да говоря с операторка на име Биляна! Аз предварително бях намерил в интернет ръководството на въпросния ADSL модем, и накарах момичето да поразцъка из менютата за настройка и да ми каже какво пише там за да видим как можем да решиме проблема! Тя се усъмни да не съм разбрал паролата на модема (щото и казвам къде какво да щракне и какво да види), и най-накрая ми каза че всъщност не може да ми каже нищо защото нямала правата да казва тези работи по телефона. Но тя предаде на инженерите от ADSL поддръжката за проблема и по-късно успях да говоря с г-н Рангелов от БТК и установихме следното: рутера чисто и просто въпреки че индикира че си взема IP, всъщност не вземаше нищо! Г-н Рангелов пренастрои модема на статично IP и изключен NAT и всичко тръгна без проблем!! Сега отвънка рутера си го виждам директно като външното IP, и mail и web сървърите работят без никакви проблеми !!! Благодаря на БТК, и на всички тук, които взеха отношение по проблема !!!
|
| |
|
|
|