|
Тема |
Допълнителни разяснения [re: ADMlN$] |
|
Автор |
hadministratora (хабсурден) |
|
Публикувано | 03.08.04 15:57 |
|
|
Може и вече да сте разбрали, но се опитвам да разбера какъв е проблема с мрежата на доставчика от който вземам Интернет у дома. Те са доста велики и не ща изобщо повече да се занимавам с техния съпорт. Още от самото начало подозирах че има нещо гнило. Сега вече съм сигурен. Не ги сменям с друг защото нямам по-добър на разположение. Това което ми остава е да ги хвана в издънка спрямо договора и да ги натисна по някакаъв начин да си оправят мрежовата боза, за да знам за какво плащам.
192.168.21.* са адресите които получаваме от DHCP за локалната мрежа.
192.168.128* са адресите които получаваме като закачим VPN връзката която осигурява интернет.
192.168.29.2 е VPN сървъра, към който се свързваме.
Дори само така написано изглежда странно, имайки предвид каква е целта на занятието!
Много е вероятно 3.33 (сигурне не само той) да има два или дори повече интерфейси.
Под проблеми с комуникацията разбирам фактът че от време на време 192.168.29.2 ми изчезва (заедно с Интернета). И нямам ни пинг, ни трейс, ни дявол. Понякога ipconfig /renew оправя нещата. По някога става с обаждане по телефона, като ми се налага да слушам (вече 4 мес.) мъгляви обяснения от сорта на "ами няма връзка между ваши квартал и еди-къде-си" "защо няма" "ами не знаем още, но търсим проблема" "аха, и кога ще се оправи?" "ами не можем точно да кажем" и т.н. По някога става с чакане.
Ще съм признателен на модератора ако остави темта ми защото може би тук не е най-подходящото място за нея. Пуснах я тук защото реших че ще ме разберат най-добре.
П.П.: Няма значение че някой е разбрал кой ми е доставчика. Аз умишлено не споменах името явно, а ако някой е разбрал нека си знае...
So long and thanks for all the fish!
|
| |
|
|
|