|
Тема |
Моята е малко дълга [re: G6O] |
|
Автор | SD (Нерегистриран) | |
Публикувано | 18.06.03 16:38 |
|
|
В Мототехника ми сложиха стар срещу 15 лв. Но попаднах на некъдърен майстор. Обърна посоките на клапана и той качваше и сваляше оборотите от 500 до 1600 (вкл. гаснеше).
Същият почти ми строши таблото, като ми поправя клемите на часовника за температурата. Сега и аларма нямам и лампата в купето свети странно. Явно връзката към вратите е прекъсната някъде.
Абе некъдърна работа. Алармата някак ще я оправя, но като видях таблото и ми се доплака.
И отрича да е пипал. Не знам какво да ги правиш такива нещастници. И да го убиеш, няма полза.
После отидох в Аутотехника. Върза 2 компютъра и 3 часа търси какво е. Аз не предполагах, че клапанът е наопаки, но от дума на дума говорихме и за това и се оказа такъв проблемът.
Само не разбрах ползата от компютрите и от 120 лв, които дадох. Не ми е за парите, но очаквах далеч по-професионално отношение. И като се има предвид, че останалите бяха още по-зле... остави се.
Истината е, че повечето сервизи стават само за смяна гуми, масла и накладки. И май и за това не стават.
А за клапана... чух че нов е около 50 лв. Тръгваш по Бош магазините. Трябва да го има. Мисля, всички Сеат, Фолксваген и Ауди са еднакви. Внимавай само с посоките :-)
|
| |
|
|
|