|
Тема |
Да ти кажа, ... [re: Bebo] |
|
Автор |
Bushman (maYJor) |
|
Публикувано | 05.02.06 19:23 |
|
|
аз не познавам този мотор, даже нямам представа дали е двутактов и с колко цилиндъра е. Няма как да знам кои са му слабите места и дали изобщо има такива. В едно можеш да бъдеш сигурен - никога няма да се строши някаква част, която си носиш като резервна. Едно време с ЧЗ-тата си носех един комплект гарнитури в единия капак, жило за съединителя, авансова плочка и четкодържател в другия. Естествено, с тях си го и продадох. За сметка на това постоянно пуках гуми, но с лепенки и помпа ми услужваше един приятел, който си носеше няколко комплекта. Може би това е основното - да не си сам, да тръгнеш с човек /или хора/ на които да можеш да разчиташ. Аз се чудех как разни германци идваха на море у нас през цяла Европа, но после, когато си купих първия голям мотор /Kawasaki GPz 1100i/ и аз съм ходил. С него пък абсолютно нищо не съм носил, той имаше многоточкова система на впръскване на горивото с компютър под седалката, и тогава /1994-та година/ в България изобщо нямаше сервиз, в който могат да го ремонтират. Като си помислиш, 500 - 1000 километра ти изглеждат много, но ако моторът ти е на 20 000 /примерно/, представи си, че това е 1/20 - 5% от досегашния му пробег, нищо не е.
Конкретно на въпроса - можеш да си вземеш един комплект за лепене на безкамерни гуми и 1-2 иглички за вентил, една свещ и ключ за нея, няколко крушки, една устерклема, няколко кабелни обувки /мъжки и женски/, няколко кабелни превръзки /свински опашчици/, ролка изолирбанд. Инструменти - има едни отверки в опелите - пластмасова дръжка и накрайникът се обръша, от едната страна е плоска, от другата - кръстата. Един раздвижен ключ и едни клещи - колкото да си регулораш съединителя или да затегнеш някой болт. А, едно швейцарско ножче, във всеки случай!
И още нещо - не трябва да се притесняваш, вярвай в машината си, грижи се за нея и тя няма да те изостави, няма да те предаде никога!
The storm is coming...
|
| |
|
|
|