|
|
| Тема |
Re: Рено 19 - промяна на оборотите [re: mkoev] |
|
| Автор |
VladoR (любител) |
|
| Публикувано | 22.01.07 08:50 |
|
|
|
Колега,
ако моторът е с повече от една бобина - те са статистически слабо място при Рено и често дефектират. Не е зле да се погледнат.
Ако моторът е с капачка и палец и още не си ги сменял от 1994-та година - беж към магазина.
А ако пък положиш малко усилие да се поровиш назад из темите ще установиш, че това е до болка позната мизерия при Рено без напълно ясна диагноза. В едни случаи понага едно, в други друго, а в много случаи - нищо. Лично аз съм водил на диагностика в ПроМобил в София Клио на позната на жена ми за диагностика. Моторът работеше като трактор. Едно "задкомпютърно устройство" в сервиза забоде тестера, пусна теста и накрая направи компетентно заключение от рода "Господине, компютърът не показва грешки. Вашията втомобил работи перфектно. Марш на касата!". Тъй като с диагностика на автомобили със се занимавал достатъчно дълго време (лъскава европейска марка, но не Рено) реших да рискувам и да се доверя на собствената си "полудигноза" и смених с ново моторчето за празния ход. И мизериите изчезнаха. Ти като гледам моторче си сменил, свещи си сменил ...
Собствената ми диагноза (която уви няма как да проверя) е, че има някаква фабрична мизерия с компютъра. Не дефект, а просто убействена капризност към някави (?) неблагоприятни фактори. Подобна мизерия има в "новите" бензинови двигателите на първите партиди C-класи на Мерцедес (девдестималките години), които на студено се държат доста неадекватно. Тъй че ако е така - пак нищо ново под слънцето.
Редактирано от VladoR на 22.01.07 08:56.
| |
| |
|
|
|