|
Тема |
Някой препоръки за да бъдете разбрани правилно. |
|
Автор |
Mravoiad™ () |
|
Публикувано | 30.01.06 11:19 |
|
|
Тъй като има много случаи в които питащия не получава искания отговор било поради недостатъчно предоставена информация,грешна терминология или други причини искам да направя някой препоръки.
1.Писнато на кирилица е желателно.Използването на алтернативни азбуки като "методица","чатица","маймуница"или кой както го нарича затруднява четенето и понякога на такива постинги не се обръща внимание.Това че няма кирилизатор на компютъра не е извинение.Има KREDOR в горния десен ъгъл на прозореца.
2.Давайте пълна информация относна каква е колата,каква е предисторията на проблема,какво е правено до сега по колата и т.н.
3.Ако не знаете с точност какъв е двигателя достатъчно е да напишете първите седем символа от номера на двигателя.По този код бързо може да се разбере за какво става въпрос.
4.По някога има проблеми с терминологията.Например "1.7mi" може да се тълкува като "1.7 mono-injection" или "1.7 multipoint injection" за това препоръчвам българския автомонтьорски жаргон "моно-инжекцион" и "пълен-инжекцион".Не е правилно но е разбираемо.
5.Задавайте правилно въпросите си.Например на въпроса "Колата ми не пали сутрин,какво да правя" логичния отговор би бил : "Ми нямаш проблеми - пали я по обяд."
Ако се сетя още нещо в последствие ще допълвам,Ако имате някакви предложения тука е мястото да ги кажете за да бъдем полезни един на друг.
Редактирано от Mravoiad™ на 31.01.06 09:55.
|
| |
|
|
|