|
То е ясно, че и на дизайнерите не им е лесно хем да изненадаат публиката с нещо ново и оригинално хем да не е прекалено изчанчено, щото все пак става дума за масов продукт. Радвам се, че се получи дискусия, аз от доста време се възмущавах от дизайна на новите модели на Рено и сега ще разбера дали има и други като мен. Заглавието на темата копирах от линка, признавам, че звучи малко провокативно, но мисля че отговаря на истината.
И аз както колегата ВладоР, съм по-скоро консервативен по отношение на външния вид, особено пък когато трябва да изчакам модела да остарее, че да ми дойде по джоба. До тогава твърде екстравагантния дизайн се е демодирал доста повече от класическия. Но , така или иначе, преценявам един нов модел и по първоначалното впечатление, и то е важно.
Друг колега каза, че харесвал и на Рено и на Пежо моделите след 2000 година, ами според мен пежата са по-красиви. Фен съм на марката Рено но няма как да кажа обратното гледайки примерно едно Клио и едно 206. Или Вел Сатис и 607. Въпрос на вкус. Спред моя такъв, Пежо ни водят като дизайн, поне отвън. Щото пък уникално грозното табло на 306 няма как да го пропусна . А 406 купе е просто невероятно, това е рядко красив модел. Жалко, че Рено нямат двуврат спортен вариант на Лагуна, би могло да се получи също доста красив автомобил според мен. За 407 обаче мога да кажа, че в момента в който го видях в профил ми напомни за Рено 25 по отношение на местоположението на купето спрямо двата моста, същата издължена муцуна и къса задница, е, вярно пежото е седан, но идеята според мен са я взели точно от 25-цата.
В новите Меган и Клио това, което ми напомня "руската школа" е прекалено голямото разстояние между гумата и калника, и като цяло изглеждат доста вдигнати. Руснаците много обичат така, да са им по-височки . Което може би е нормално, като се има предвид че в техните селски райони асфалта е рядко срещано животно по пътищата 
|