|
Тема |
Re: Renault 19D [re: Mravoiad™] |
|
Автор |
VladoR (любител) |
|
Публикувано | 02.03.05 11:52 |
|
|
Мравояде,
вземи се събуди, че се излагаш - ти поне тези работо ги разбираш!
За пробната лампа: като свалиш захранващия кабел на всяка от свещите правиш следното: единия полюс на пробната лампа на плюса на акумулатора, втория на свещта. Сега ти кажи, какво ще стане при здрава и при изгоряла свещ. Един от колегите в сервиза, от който съм се учил, беше факир с пробната лампа - бедна ти е фантазията, какви му ги раждаше главата.
За връзката между разпръсквачю/дюза и свещта: това също не съм го измислил аз, но мога да ти го потвърдя практически. Таралясника 9-ка дизел, дето го споменавам от време на време, го взехме със свещи от 2.1 мотор. Съпротивлението на свещите е същото като на свещите за 1.6 мотора (неговия), само дето за 2.1-та са малко по-дълги (демек "навклизат" малко повече в струята гориво от дюзата). Изгоряха първо 2 свещи и ги смених с оригинални за 1.6. После думнаха и другите 2 чужди, смених и тях с такива за 1.6. И от тогава никакви грижи. Та това, което знам аз от стари дизелджии за връзката дюза/свещ е, че когато дюзата започне да "пикае", на свещта дните са преброени.
Поздрави
В.
П.С. Ако се съгласиш с мен и имаш желание, изтий тези 2 постинга.Редактирано от VladoR на 02.03.05 11:55.
|
| |
|
|
|