|
Тема |
Re: Рено Трафик 2.1Д [re: Krom] |
|
Автор |
MAP (himself) |
|
Публикувано | 24.02.05 13:24 |
|
|
Абе не знам как точно е организирана системата при теб, но това ми дава някой идеи.
Значи, по принцип нормално в картерния обем трябва да се поддържа ПОДНАЛЯГАНЕ защото иначе от всички възможни места ще пръска масло като от лейка. Това предполага добра проходимост от местата за газове+пари към всмукателния колектор.
Ако при теб има отвор на отдушника които се намира под ниво масло,
може да се разиграва следната гадост:
Подпушени изходи за газове от капак на глава и от по високото мяст на картера => налягането на газовете 'натискат' маслото в маслената вана и то заминава в течно състояние през гореспоменатия път.
Друг вариант е ВИСОКО НИВО НА МАСЛОТО
Не се учудвай. Има и такъв филм. Провери дали някой някога не е скъсявал дължината на "щеката" или отдължавал масломерната тръба.
Тогава може да се получи гореописания ефект + блъскане на коляновия вал в нивото масло което ще произведе неимоверно количество маслена мъгла.
За нафтата, и аз бях чувал за гадости от ШЕЛ, макар че (поне в Бургас) досега не е имало проблем. От там зареждаме фирмените коли вкл. 1 дизелов бус.
Аз лично предпочитам ОМВ за моята.
Не е...това на което ти прилича
|
| |
|
|
|