|
Тема |
Re: Рено Трафик 2.1Д [re: VladoR] |
|
Автор |
MAP (himself) |
|
Публикувано | 22.02.05 16:22 |
|
|
за разхода на масло:
при разход нафта 5л/100км (че по-лесно се смята)
150гр/100л ~ 150гр/2000км ~ 562.5гр/7500км
И понеже разходът на този автомобил с двигател дето не си знае пробега в никакъв случай не е 5
(особено ако пък и по-честичко се кара на градско в голям град),
та затова едно към гьотере тези 560 гр ги "произведох в чин" до 600-700гр.
Имай предвид следното:
1. Жена ми кара в София Клио 1.9 дизел с полусинтетика 10W40 и от смяна до смяна не губи масло
(поне видимо, ако бъркам, не е с повече от 100-200гр)
*1. КЛИО 1.9 д = 64-65 KС / ОБЩА МАСА (ГРУБО) 1000 КГ = 15.6 КГ/КС
тРАФИК 2.1 д = 58 КС / ОБЩА МАСА (ГРУБО) 2000 КГ = 34.5 КГ/КС
КАК СРАВНЯВАШ НАТОВАРВАНЕТО ?
ЗА ДА ДВИЖИШ КЛИО СЪС 100 КМ/Ч ВЕРОЯТНО НАТОВАРВАШ ДВИГАТЕЛЯ ОКОЛО 60-70%
ЗА ДА ДВИЖИШ ТРАФИК СЪС 100 КМ/Ч ВЕРОЯТНО ОКОЛО 90%
2. Това 2.1, за което иде реч тук, не вярвам да се кара с подобно тънко масло
*2. ГОЛЯМА ЗАБЛУДА Е ДА СЕ КАЖЕ ЧЕ 10W40 Е ПО ТЪНКО ОТ 15W40.
ТО Е ПО-ТЪНКО САМО ПРИ -10 ГРАДУСА. ТОВА ИМ Е ХУБАВОТО НА СИНТЕТИКА/ПОЛУ-СИНТЕТИКА
ЧЕ ИМА ПО ПОСТОЯНЕН ВИСКОЗИТЕТ (МЕНИ СЕ В ПО ТЕСНИ ГРАНИЦИ В РАЗЛИЧНИТЕ ТЕМПЕРЕТУРНИ РЕЖИМИ)
НАПРИМЕР - ПРИ НОРМАЛНА РАБОТНА ТЕМПЕРАТУРА 80 ГРАДУСА - И ДВЕТЕ ТРЯБВА ДА СА ЕДНАКВИ.
ВЪПРОС НА МАРКА Е ДОКОЛКО ГО ПОСТИГАТ.
ЗА СИГМЕНТИТЕ,
ТРЯБВА ЧОВЕКА (МАИСТОРА) ДА Е МНООООГО БЕЗХАБЕРЕН ЗА ДА ВКАРА СЧУПЕН СИГМЕНТ БЕЗ ДА ГО УСЕТИ
И МНООООГО ГАДЕН ЗА ДА ГО ОСТАВИ ВЪТРЕ СЛЕД КАТО Е УСЕТИЛ СЧУПВАНЕТО.
За маслоуловителя: зависи, на кое казваш вход и на кое изход: аз казвам вход на онова, по което постъпват картерните газове
ПРЕДИ отделянето на мслото, а изходите за мен са маркуча за "очистените" от масло газове за към колектора
и маркуча за връщане на отделеното от газовете масло към картера.
Та както и да го гледам, все си е 1 вход и 2 изхода.
ОБИКНОВЕННО, МАСЛОУЛОВИТЕЛЯ НЯМА "СПЕЦИАЛЕН" ИЗХОД ЗА ВРЪЩАНЕ НА ОТДЕЛЕНОТО МАСЛО В КАРТЕРА.
ТО СЕ ОТИЧА ТАМ ПО СЪЩИЯ ПЪТ ПО КОЙТО Е ПОПАДНАЛО ЗАЕДНО С КАРТЕРНИТЕ ГАЗОВЕ.
ЕДИНСТВЕНИЯ ИЗХОД Е КЪМ ВСМУК. КОЛЕКТОР.
А ЗА НАШИЯ КОЛЕГА С ТРАФИКА, НЕ МИСЛЯ ЧЕ ТОЧНО СВЕТЛИЯ ПУШЕК ПРИ ПРИНУДИТЕЛЕН ПРАЗЕН ХОД Е СЛЕДСТВИЕ ОТ КАКВОТО И ДА Е ОТ
ГОРИВНАТА СИСТЕМА. ТОВА Е ПО СКОРО МАСЛО + КОНДЕНЗ (ВОДА)
ПРИ ПРИНУДИТЕЛЕН ПРАЗЕН ХОД, РОЛЯТА НА ГОРИВНАТА СИСТЕМА Е ДА НЕ-ПОДАВА ГОРИВО. ВСЪЩНОСТ ПОДАВА САМО КОЛКОТО ЗА ПРАЗЕН ХОД
ЧЕ И ДАЖЕ ПО МАЛКО.
ЕСПЕЙСА, КАКТО ВЕЧЕ ПИСАХ В ПРЕДЕН ПОСТ,ХАРЧИ ОКОЛО 1 ЛТР НА 7500 КМ.
МЕЖДУ ДРУГОТО, КАРАМ ГО С ESSO 10W40
ВЪРВИ НОРМАЛНО ДО 135-140 КМ/Ч И С МАЛКО ЗОР, ДО 150.
ГОРИ (ИЗВЪНГРАДСКО) ОКОЛО 7Л/100 КМ.
КАТО ЦЯЛО СЪМ ПО СКОРО ДОВОЛЕН ОТКОЛКОТО НЕДОВОЛЕН.
ПРОСТО, ТОВА БЕШЕ КОЛАТА С ДОБЪР ДИЗЕЛ И ПО ВИСОКО И ЗДРАВО ОКАЧВАНЕ КОЯТО МОЖАХ ДА СИ ПОЗВОЛЯ.
Не е...това на което ти прилича
|
| |
|
|
|