|
Тема |
Re: Рено Трафик 2.1Д [re: Krom] |
|
Автор |
MAP (himself) |
|
Публикувано | 22.02.05 12:08 |
|
|
Опит за обобщение.
1. Сега разбирам че си с CAV помпа. Почти нищо не знам за тези помпи.
Имах Ford Sierra 2.3D с такава помпа и не съм имал проблеми освен че в началото(когато я взех) почти гасеше двигателя след изфорсиране и пускане на газта
(оборотите падаха до мого ниски за 1-2 сек. и после едвам успяваше да се върне на нормален празен ход)
но това се оправи много лесно с ударна доза добавка за диз.гориво Castrol.
Препоръчвам я.
Опасявам се че тези "регулировки" - "на око/пушек/ и на слух/твърдо-меко/"
са доста несериозни. Всъщност, предполагам че просто си въртял цялата помпа спрямо двигателя?
Така или иначе, "аванса" който чуваш при натоварване е доста по-смущаващ отколкото пушека за който отвори тази тема.
Имаи предвид че по-високото налягане в дюзите също предизвиква твърд чукащ звук така че не е сигурно какво точно чуваш когато говориш за
твърда работа на двигателя или за "аванс"
Според AUTODATA максималното допостимо налягане за дюзи RDN0SDC6751 е 125 Бара = 127,465 кг/см2.
Според мен, 135 кг/см2 не е проблем ако наистина на онези разпръсквачи които са ти монтирали им харесва.
Лощото е че това води до някаква промяна в момента на начало на впръскването (закъснение) но никой справочник няма да ти каже колко ще е то при 135 кг/см2
2. Не знам как колегата VladoR е сметнал разхода на масло:
"300гр/100 л нафта (половината да е теч) ~ 600-700гр/7.500 км"
Мисля че 100 л нафта са не повече от 1000 км. А 150 мл масло на 1000 км си е Ок, но само ако приемем че другите 150 се губят от течове.
Това прави 1.125 лтр на 7500 км (от смяна до смяна) което намирам за един приемлив разход на масло в предвид натовареността на двигателя.
Друг е въпроса че 150 мл теч на 1000 км ми се струват много.
И моята тече като кошница но целия ми разход е 1 лтр от смяна до смяна (7500 км)
Това прави - гори на половината на твоята и тече на половината на твоята - а не ми се вярва да е така.
Виж наистина този втори колектор (пластмасовия) за които говори колегата VladoR (с корекция - има 2 входа и 1 изход)
наистина трябва да има такъв. (аз моя не мога да го видя защото в еспеиса всичко е супер завряно)
Трябва пак да проверя но наистина от капака на главата трябва да ходи до едно пластмасово казанче.
Да не би някои да е съкратил пъта направо до колектора а отдушника на картера да е оставен на атмосфера.
за сега толкова че нямам много време...
Както и да е, пушека да не те притеснява а по скоро центровката и температурата.
щом си с нови бутала/сигменти и цил. втулки, хич да не ти пука. Само не изтърваи налягането към охладителната уредба
Успех
Не е...това на което ти прилича
|
| |
|
|
|