Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 08:45 17.07.25 
Клубове / Техника / Автомобили / Renault Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: Рено клио [re: KR-16V]
Автор -TACHO- (член)
Публикувано31.01.05 21:40  



Разликата между Е и Ф-моторите на Рено е следната: Енерджи са по-ново поколение мотори, при които формата на горивната камера в главата се различва от тази на Ф-моторите на Рено и освен това при Е-моторите клапаните са разположени V-образно и свеща е по-близо до изпускателния клапан, така разположените клапани и формата на горивната камера водят до по-бързо "пълнене" на мотора, по-пълно изгаряне и съответно по-бързо "празнене", пътя на изгорелите газове към генерацията е по-къс, съответно и пътя на горивната смес към камерите, а при Ф-моторите клапаните стоят строени в една редица по средата на главата и пътя им се увеличава, а това има голямо значение. Бързото пълнене на Е-мотора води и до по-пълното му "развъртане", тук май само 16В е по-бързооборотен от него, а от там идва и по-голямата мощност на Е-мотора в сравнение с другите мотори, той вади коне от обороти. За сравнение Ц-мотора 1.4 е 58 к.с., 1,4 Енерджи (моно) е 78 к.с., 1,4 енерджи (карбуратор) е 80 к.с., Ф-мотора 1,7 моно е 73 к.с., Ф-1,7 мулти 90 к.с.
Вярно е,че въртящия момент при тоя мотор е по-малък от 1,7 моторите, което е съвсем естествено, но той е направен да работи на по-високи обороти, което компенсира.
Аз съм с такъв мотор на Р19 и си мисля, че мотора е много подходящ за това купе, ако нямаш амбиции да догонваш оня врабец Шумахер.
При мен разхода е много приличен и определено ми е по-евтино от нафтова печка, няма да пиша какъв е, че Владо пак ще каже, че преувеличавам, но ще ти кажа, че градско горя наполовина на теб с Аудито и то газ, а извънградско е направо смешно.
Мотора е перфектен на газ и то при най-непретенциозната АГУ без емулатори, ламбда-контроли и други жици.
Та 1,4 Е си мисля, че на Клио му е направо най-добрия вариант откъм мощност и разход.
За ходовата част подкрепям Владо: за 1,5 год. и към 24 000 км в България съм сменил само един шарнир за 10 лв. и то нямаше нужда да се сменя, ама аз си бях въобразил, че тропа.
Успех и пиши на какво си се спрял.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Рено клио KR-16V   31.01.05 12:47
. * Re: Рено клио VladoR   31.01.05 13:36
. * Re: Рено клио KR-16V   31.01.05 14:00
. * Re: Рено клио VladoR   31.01.05 15:22
. * Re: Рено клио Milen   31.01.05 15:25
. * Всички говорите за дупките... KR-16V   31.01.05 16:58
. * Re: Всички говорите за дупките... Milen   31.01.05 17:38
. * Re: Всички говорите за дупките... VladoR   31.01.05 18:18
. * Re: Всички говорите за дупките... KR-16V   01.02.05 09:08
. * Re: Всички говорите за дупките... VladoR   01.02.05 09:56
. * Re: Всички говорите за дупките... KR-16V   01.02.05 10:24
. * Ти си решаваш сам VladoR   01.02.05 13:01
. * :) KR-16V   01.02.05 13:36
. * Re: Всички говорите за дупките... nR21   01.02.05 13:35
. * Re: Всички говорите за дупките... KR-16V   01.02.05 13:43
. * Re: Рено клио -TACHO-   31.01.05 21:40
. * Re: Рено клио RN   31.01.05 18:11
. * Re: Предимства и недостатъци (според мен) TTT   31.01.05 21:08
. * Re: Предимства и недостатъци (според мен) VladoR   01.02.05 08:10
. * Re: Предимства и недостатъци (според мен) TTT   01.02.05 08:52
. * Re: Предимства и недостатъци (според мен) VladoR   01.02.05 09:48
. * Да не кажете че не съм се обадил :) KR-16V   16.02.05 13:14
. * Re: Да не кажете че не съм се обадил :) VladoR   16.02.05 14:43
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.