|
Тема |
Re: Всички говорите за дупките... [re: KR-16V] |
|
Автор |
VladoR (любител) |
|
Публикувано | 31.01.05 18:18 |
|
|
Една читава газова уредба без ламбда-контрол, но с емулатор и корекция на запалването ти се връзва към 700лв. Може и най-просто изпълнение за 400 лв, ама после ще станеш "клиент" на форума АГУ. Кажи си годишния пробег и може да посмятаме алтернативи бензин/газ-бензин/дизел. Щото +700лв за газова уредба и +1000лв за дизел кажи речи се уравновесяват. А дизелът е много по-просто моторче и разходът на км-пробег е по-нисък.
Що се касае до ядовете с АГУ: ако спестиш с първоначалната инвестиция много бързо ще станеш АНТИ-ФЕН.
Що се касае до вида инжекция - пълната инжекция на Рено с годините дава по-малко ядове от моноинжекцията, а за твое сравнение - моно-то на Рено дава по-малко ядове от моно-то на VW (при Рено имаш МАР-сензор, който с напредване на възрастта е много по-безотказен, отколкото стандартния измерител на въздух, дето Бош го думкат в немските машини още от 80-те години). Ама пълна инжекция при Клио е само спортното 1.8 16V със 135 коне. Виж при 19-ка 1-ва фаза и 21-ца имаш добър избор: 1.7 пълна инжекция 90 коне.
АКО НЕ ИЗБИРАШ РЕНО ЗАРАДИ ЖЕНА И ЗАРАДИ ПАРКИРАНЕ В ЦЕНТЪРА, А САМО ЗАРАДИ РАЗХОДА ТЕ СЪВЕТВАМ ДА СЕ ОГЛЕДАШ В ПО-ГОЛЯМО КУПЕ ОТ КЛИО-ТО! Ако не е тайна, колко ти е бщджета по този "проект"?
Ходова част: С изключение на първите 3 месеца след като взе книжката, жена ми кара все това Клио (не забравяй, че нафтовата печка тежи и скоците по дупките и се отразяват по-неблагоприятно, отколкото на бензинов автомобил с по-лек мотор) ... вече има-няма - 2 години и половина. Е ... един тампон за 6.40 за това време ми се вижда добър атестат. Клио-то се кара всеки ден в София.
|
| |
|
|
|